1. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice care lucrează cu elevi cu cerinţe educative speciale (CES) în școlile speciale precum si în şcolile de masă, din județul Vâlcea
Justificarea ...
1. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice care lucrează cu elevi cu cerinţe educative speciale (CES) în școlile speciale precum si în şcolile de masă, din județul Vâlcea
Justificarea ...
1. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice care lucrează cu elevi cu cerinţe educative speciale (CES) în școlile speciale precum si în şcolile de masă
Justificarea ofertei: ...
... pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile” propune orientarea activităţii de formare continuă a cadrelor didactice pe trei mari direcţii după cum urmează:
Prima direcţie vizează sporirea şanselor ...
...
Principii de învăţare a competenţelor sociale şi emoţionale la vârsta preşcolară
Cum învaţă copiii comportamentele sociale şi emoţionale
Înţelegerea cauzelor ...
1. Criterii curriculare
Denumirea programului: „Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile”
Publicul ţintă vizat: cadre didactice ...
Evaluare curs „Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile„ - 30 martie 2013
albume_foto/STRATEGII_PREVENIRE_gr1_2013/30martie
Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile 17 martie 2013
albume_foto/STRATEGII_PREVENIRE_gr1_2013/17
Album foto din timpul activitatii cursului Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile 2013
albume_foto/STRATEGII_PREVENIRE_gr1_2013 ...
Sâmbătă, 2 martie 2013, va începe desfășurarea programul de formare continuă ”Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile”, acreditat conform ...
1. Criterii curriculare
Denumirea programului: Dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii cu vârste de la 3 la 7 ani
Publicul ţintă vizat: 25 -30 educatoare
Justificarea ...
1. Criterii curriculare
Denumirea programului: „Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile”
Publicul ţintă vizat: cadre ...
Vă anunțăm că a fost acreditat programul de formare continuă ”Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copiii proveniți din grupurile vulnerabile”, conform O.M.E.C.T.S. nr. 7430/ ...
... conform legislației în vigoare.
3. Exersarea şi perfecţionarea deprinderilor practice de aplicare eficientă a instrumentelor de lucrul cu copiii cu CES ( programa adaptată, PIP, descriptori de performanţă) ...
... timpurie și intervenție pentru copiii în risc de abandon școlar;
O.6. Identificarea și utilizarea resurselor motivaționale pentru profesori;
O.7. Proiectarea activităților extra-curriculare ...
... conform legislației în vigoare.
3. Exersarea şi perfecţionarea deprinderilor practice de aplicare eficientă a instrumentelor de lucrul cu copiii cu CES ( programa adaptată, PIP, descriptori de performanţă) ...
... competențelor transversale pentru realizarea unei școli incluzive;
O.5. Managementul programelor de excelență și/sau de detecție timpurie și intervenție pentru copiii în risc de abandon școlar;
O.6. ...
... eficientă a instrumentelor de lucrul cu copiii cu CES ( programa adaptată, PIP, descriptori de performanţă)
b. Forma de organizare a programului: webinarii sincron fata în fața și teme offline
c. ...
... ca act de comunicare;
3. Exersarea şi perfecţionarea deprinderilor practice de aplicare eficientă a instrumentelor de lucrul cu copiii cu CES ( programa adaptată, PIP, descriptori de performanţă)
b. ...
... educaționale de suport pentru elevii/ copiii cu CES ( dificultăți de învățare, ADHD și autism) integrați în școlile de masă
descriere curs
cadre didactice care lucrează cu ...
... – educatoare din grădinițe și cămine de copiii
Învățătoare din sistemul primar
Profesori din sistemul preuniversitar (școli și licee)
Sesiunea de referate și comunicări științifice urmărește: ...
... – educatoare din grădinițe și cămine de copiii
Învățătoare din sistemul primar
Profesori din sistemul preuniversitar (școli și licee)
Sesiunea de referate și comunicări științifice urmărește: ...
... competențelor transversale pentru realizarea unei școli incluzive;
O.5. Managementul programelor de excelență și/sau de detecție timpurie și intervenție pentru copiii în risc de abandon școlar;
O.6. ...
... copiii cu cerințe educaționale prezintă și tulburări de limbaj. Ei reprezintă întotdeauna o prioritate pentru cabinetele logopedice și au nevoie de documente personalizate ce pot fi construite doar în ...
... participării tuturor celor vulnerabili la excludere şi marginalizare printr-o abordare strategică menită să faciliteze necesarul învăţării pentru toţi copiii.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare ...
... într-o continuă schimbare, în care omul este plasat în contextul unei revoluţii tehnologice foarte rapidă. În acest sens, şcoala are sarcina de a-i pregăti pe copiii de azi pentru a face faţă dinamismului ...
... acest context, la nivel național de către Organizația Salvați copiii din România, în baza Protocolului de colaborare Nr. 9780 din 03.08.2017 cu Ministerul Educației Naționale a implementat Programului ...
... furtul de date personale și a imaginii, ademenire, criminalitate informatică ori dependență de internet.
În acest context, la nivel național de către Organizația Salvați copiii din România, în baza ...
... – educatoare din grădinițe și cămine de copiii
Învățătoare din sistemul primar
Profesori din sistemul preuniversitar (școli și licee)
Sesiunea de referate și comunicări științifice urmărește: ...
... competențelor transversale pentru realizarea unei școli incluzive;
O.5. Managementul programelor de excelență și/sau de detecție timpurie și intervenție pentru copiii în risc de abandon școlar;
O.6. ...
... participării tuturor celor vulnerabili la excludere şi marginalizare printr-o abordare strategică menită să faciliteze necesarul învăţării pentru toţi copiii.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare ...
... într-o continuă schimbare, în care omul este plasat în contextul unei revoluţii tehnologice foarte rapidă. În acest sens, şcoala are sarcina de a-i pregăti pe copiii de azi pentru a face faţă dinamismului ...
... acest context, la nivel național de către Organizația Salvați copiii din România, în baza Protocolului de colaborare Nr. 9780 din 03.08.2017 cu Ministerul Educației Naționale a implementat Programului ...
...
Diaconu Maria Aurelia
III.25. Intervenții educaționale de suport pentru elevii/ copiii cu CES ( dificultăți de învățare, ADHD și autism) integrați în școlile de masă
descriere ...
... pe trei secțiuni :
Cadre – educatoare din grădinițe și cămine de copiii
Învățătoare din sistemul primar
Profesori din sistemul preuniversitar (școli și licee)
Sesiunea de referate și ...
... Formarea competențelor transversale pentru realizarea unei școli incluzive;
O.5. Managementul programelor de excelență și/sau de detecție timpurie și intervenție pentru copiii în risc de abandon școlar; ...
1. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preşcolar şi primar
Justificarea ofertei: o mare parte din viaţa copilului se va desfăşura în grădiniţă, apoi în ...
... vulnerabili la excludere şi marginalizare printr-o abordare strategică menită să faciliteze necesarul învăţării pentru toţi copiii.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe ...
... complexitate, într-o continuă schimbare, în care omul este plasat în contextul unei revoluţii tehnologice foarte rapidă. În acest sens, şcoala are sarcina de a-i pregăti pe copiii de azi pentru a face ...
... șanse crescute de a învăța în şcoala de masă. De cele mai multe ori copiii cu cerințe educaționale prezintă și tulburări de limbaj. Ei reprezintă întotdeauna o prioritate pentru cabinetele logopedice și ...
... şi evaluarea activităţilor educative cu copiii de la 0 la 3 ani
Asigurarea sprijinirii educative şi consilierea primară a părinţilor, precum şi îndrumarea acestora către specialişti dacă este cazul ...
... Șandru
III.6. Programe de formare tematice
III.6.20. Intervenții educaționale de suport pentru elevii/ copiii cu CES ( dificultăți de învățare, ADHD și autism) integrați ...
Creat la 04 Octombrie 2017
Site realizat de Dăscălete Alexandru | CCD VÂLCEA 2023