Casa Corpului Didactic Vâlcea se bucură de deschiderea cursului avizat Strategii de prevenire și intervenție a bullyingului care se adresează cadrelor didactice, didactice auxiliare și personalului nedidactic ...
1. CRITERII CURRICULARE
Tipul de program: Formare continuă
Publicul țintă vizat: Cadre didactice, cadre didactice auxiliare și personal nedidactic din învățământul preuniversitar
Justificarea ...
... competențelor formate participanților la curs.
Portofoliu individual.
Structura portofoliului de evaluare:
1. Strategii de intervenţie privind prevenirea şi ...
... cu domeniul pedagogiilor alternative.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competențe vizate:
- Utilizarea unor strategii didactice alternative în scopul diferenţierii şi individualizării ...
... a demersului educaţional al profesorului, astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare şi, respectiv, pe cel care învaţă.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului
a. ...
... strategiilor pentru progres în învățare;
4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor despre sine, educație și ocupații.
b. Forma de organizare ...
... dificultăţile curente sau potenţiale cu care se confruntă elevii, pentru a elabora şi implementa strategii de prevenire şi combatere a abandonului școlar.
Un factor important îl reprezintă și respectarea ...
... cu domeniul pedagogiilor alternative.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competențe vizate:
- Utilizarea unor strategii didactice alternative în scopul diferenţierii şi individualizării ...
... a demersului educaţional al profesorului, astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare şi, respectiv, pe cel care învaţă.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului
a. ...
... strategiilor pentru progres în învățare;
4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor despre sine, educație și ocupații.
b. Forma de organizare ...
... dificultăţile curente sau potenţiale cu care se confruntă elevii, pentru a elabora şi implementa strategii de prevenire şi combatere a abandonului școlar.
Un factor important îl reprezintă și respectarea ...
... la curs.
Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului.
Structura portofoliului de evaluare:
1. Strategii de intervenţie privind prevenirea ...
... cu domeniul pedagogiilor alternative.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competențe vizate:
- Utilizarea unor strategii didactice alternative în scopul diferenţierii şi individualizării ...
... a demersului educaţional al profesorului, astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare şi, respectiv, pe cel care învaţă.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului
a. ...
... strategiilor pentru progres în învățare;
4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor despre sine, educație și ocupații.
b. Forma de organizare ...
... dificultăţile curente sau potenţiale cu care se confruntă elevii, pentru a elabora şi implementa strategii de prevenire şi combatere a abandonului școlar.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului: ...
...
- aplicarea strategiilor necesare optimizării şi modernizării managementului clasei de elevi prin promovarea metodelor şi tehnicilor moderne de instruire
- comunicarea şi relaţionarea profesională ...
... strategiilor necesare optimizării şi modernizării managementului clasei de elevi prin promovarea metodelor şi tehnicilor moderne de instruire
- comunicarea şi relaţionarea profesională cu elevii ...
... astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare şi, respectiv, pe cel care învaţă.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare a programului: Școala Gimnazială Câinenii Mari, Școala ...
... preuniversitar
Justificare: Imperativul calităţii în educaţie obligă la o reconsiderare a demersului educaţional al profesorului, astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare ...
... extrașcolare;
3. Reflectarea asupra motivației și eficacității strategiilor pentru progres în învățare;
4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor ...
... de viaţă sănătos și echilibrat;
2. Relaţionarea armonioasă cu ceilalţi în contexte școlare și extrașcolare;
3. Reflectarea asupra motivației și eficacității strategiilor pentru progres în învățare; ...
... cu etapele de vârstă ale elevilor.
Instrumentele metodice, strategiile de formare și dezvoltare a competențelor în domeniu vor fi însușite prin exerciții și aplicații practice numeroase.
Durata: ...
... potenţiale cu care se confruntă elevii, pentru a elabora şi implementa strategii de prevenire şi combatere a abandonului școlar.
Durata :24 ore
Locul de desfășurare a programului: Școala Gimnazială ...
... pregătirea cadrelor didactice şi a echipelor manageriale pentru a identifica dificultăţile curente sau potenţiale cu care se confruntă elevii, pentru a elabora şi implementa strategii de prevenire şi combatere ...
... astfel încât strategiile didactice elaborate să fie centrate pe învăţare şi, respectiv, pe cel care învaţă.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare a programului: Școala Gimnazială Câinenii Mari, Școala ...
... extrașcolare;
3. Reflectarea asupra motivației și eficacității strategiilor pentru progres în învățare;
4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor ...
... cu etapele de vârstă ale elevilor.
Instrumentele metodice, strategiile de formare și dezvoltare a competențelor în domeniu vor fi însușite prin exerciții și aplicații practice numeroase.
Durata: ...
...
1. Elaborarea şi implementarea de strategii, planuri de acţiune şi programe în vederea prevenirii fenomenului de părăsire timpurie a şcolii, menţinerii în sistemul de educaţie a elevilor cu risc de ...
... politicilor educaţionale fundamentate pe legislaţia specifică.
- aplicarea strategiilor necesare optimizării şi modernizării managementului clasei de elevi prin promovarea metodelor şi tehnicilor ...
Programul de formare în curs de acreditare ,,Strategii didactice de promovare a mediului educațional” (89 de ore, 25 credite) propus se adresează cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și ...
1. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar
Justificarea ofertei:Programul de formare „Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii ...