III.43. Responsabil comisie de dezvoltare profesională și evoluție în carieră
November 4, 2019III.45. Strategia de evaluare interna a calitatii
November 4, 20191.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul ţintă vizat: responsabilii ariilor curriculare/comisiilor metodice din unitățile de învățământ preuniversitar
Justificarea ofertei: Dezoltarea competențelor specific de proiectare a curriculum-ului integrat, de muncă în echipă, de evaluare a activităților de învățare în contexte nonformale și informale
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
- Competenţe vizate:
– Dezvoltarea de competenţe specifice de proiectare a curriculum-ului integrat,
– Dezvoltarea de competenţe specifice de muncă în echipă, de evaluare a activităţilor de învăţare în contexte nonformale şi informale
– Dezvoltarea de competenţe specifice de evaluare a activităţilor de învăţare în contexte nonformale şi informale
b. Forma de organizare a programului: webinarii față în față și teme offline
c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpuilui Didactic Vâlcea – Gsuite for Education;
Jamboard, Wordwall, WordArt, Google Docs, Kahoot, Padlet
d. Planificarea modulelor tematice:
Module |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Evaluare |
Managementul proiectelor |
2 (webinar sincron online) |
1 (webinar față în față) |
1(webinar față în față) |
– |
Abordarea transdisciplinară a curriculumului Parteneriate educaționale |
4 (online mixt) |
2 (webinar față în față) |
2 (teme offline) |
– |
Strategii folosite în context formal și nonformal |
6 (online mixt) |
2 (webinar față în față) |
4 (teme offline) |
– |
Elaborarea planurilor pentru activitățile specifice |
2 (webinar sincron online) |
|
2 (webinar față în față) |
– |
Aplicații practice e-learning |
8(online mixt) |
2 (webinar față în față) |
5 (teme offline) |
1 (offline) |
Evaluare finala |
2 (webinar sincron online) |
– |
– |
2 (webinar față în față) |
Total |
24 |
7 |
14 |
3 |
e. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
I (6h) |
08.00 – 10.00
10.15 – 12.15 12,30 – 14,30 |
Managementul proiectelor Abordarea transdisciplinară a curriculumului Parteneriate educaționale |
Teorie + aplicații (webinar față în față)
Aplicații (teme offline) |
II (6h) |
08.00- 10.00 10.15- 14.15 |
Strategii folosite în context formal și nonformal |
Teorie + aplicații (webinar față în față) Aplicații (teme offline) |
III (4h) |
08.00-10.00
10.15 – 12.15
|
Elaborarea planurilor pentru activitățile specifice |
Teorie + aplicații (webinar față în față)
|
IV (6h) |
8,00 – 14,00 |
Aplicații practice e-learning |
Aplicații (teme offline) |
V (2h) |
09.00– 11.00 |
Evaluare finala |
Evaluare (webinar față în față) |
f. Modalități de evaluare
Evaluare pe parcurs teorie |
Evaluare pe parcurs aplicaţii |
Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. |
Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. |
Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului.
|
Structura portofoliului de evaluare: Prezentarea orală, teoretică și practică a unei secvențe cuprinsă în tematica cursului. Portofoliu
2. Resurse umane
a. Formatori implicaţi:
– Prof. Şandru Valeria –prof. metodist al Casei Corpului Didactic Vâlcea, profesor de Economie și Educație Antreprenorială, Google APS trainer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
– prof. Samoilă Daniela, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Din Maria Andreea – Funcția: prof. Învățământ primar, Școala Gimnazială Anton Pann, specializare: învățător, limba engleză și socilogie, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC( CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
b. Coordonatorul programului profesor metodist CCD prof. Diaconu Maria Aurelia