I.3. CRED – Resurse educaționale digitale: realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel II
November 14, 2022I.5. PROF III – Management educațional în context mentoral
November 14, 2022Ordin acreditare OME nr. 3673/ 02.05.2022
Grup ţintă: directori și directori adjuncți care au promovat concursul și conduc unități de învățământ care au în componență clase de nivel primar și/sau gimnazial.
Nr. credite 12 CPT
Nr. ore formare 50
Tip formare Blended Learning
Competenţe vizate
1. Identificarea elementelor de noutate din curriculumul național centrat pe competențe și a principalelor implicații asupra activității manageriale.
2. Coordonarea procesului de management eficient al curriculumului într-o școală care învață, utilizând strategii inovative, adaptate la nevoile elevilor și centrate pe utilizarea noilor tehnologii pentru facilitarea
Învățării.
3. Construirea unor strategii eficiente de monitorizare și evaluare a implementării curriculumului la nivelul școlii, valorificând resursele comunității de învățare
Programul de formare cuprinde două module:
Modulul 1. Un Nou Curriculum național pentru învățământul primar și gimnazial – conceptualizări necesare
Modulul 2. Management de curriculum eficient la nivelul școlii și al clasei
Formatori: prof. Pleșea Adina Cristina, prof. Lăcraru Laura Marilena, prof. metodist CCD Șandru Valeria
Înscriere: Se derulează numai în cadrul proiectului POCU CRED cod SMIS 2014+:118327 – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – beneficiar Ministerul Educației Naționale
Coordonator program: director CCD Luca Adrian