Educaţia antreprenorială pentru dezvoltare durabilă
November 25, 2025Educație interculturală, multiculturală şi plurilingvism
November 25, 2025Grup țintă: personal didactic de predare, personal didactic cu funcții de conducere, personal didactic cu funcții de îndrumare şi control
Criterii curriculare:
- Nota argumentativă
Prin regulamentul de ordine internă din fiecare unitate școlară, ROFUIP, sunt stabilite mai multe atribuții, funcții și responsabilități în fiecare an cadrelor didactice din unitățile de învățământ preuniversitar. Acestea își pot dezoltare competențele specific de proiectare a curriculumului integrat, de muncă în echipă, de evaluare a activităților de învățare în contexte nonformale și informale.
- Informații generale
| Domeniul tematic al programului | Denumirea programului | Grup țintă | Formă de organizare | Nr. total de ore | Distribuția nr. de ore/ forme de organizare | Coordonator program | ||
| Față – în – față | Online sincron | Online asincron | ||||||
| Educație pentru dezvoltare durabilă/ educație pentru tranziție verde | Learning by doing -_Școala Altfel și Săptămâna verde | personal didactic de predare, personal didactic cu funcții de conducere, personal didactic cu funcții de îndrumare şi control | online | 25 | – | 14 | 11 | Profesor metodist CCD Tudosoiu Gheorghe Daniel
|
- Scopul programului
Programul urmărește formarea competențelor specific de proiectare a curriculum-ului integrat, munca în echipă și evaluarea activităților de învățare în context nonformale și informale.
- Competențe formate/ dezvoltate:
C1 Dezvoltarea de competenţe specifice de proiectare a curriculum-ului integrat,
C2 Dezvoltarea de competenţe specifice de muncă în echipă, de evaluare a activităţilor de învăţare în contexte nonformale şi informale
C3 Dezvoltarea de competenţe specifice de evaluare a activităţilor de învăţare în contexte nonformale şi informale
C4 Dezvoltarea competenţelor transversale
- Locație de desfășurare: platforma Casei Corpului Didactic Vâlcea – Gsuite for Education
- Plan de învățământ program avizat:
| Nr.
crt. |
Denumire modul/ temă | Nr. total ore/ modul/ temă | Distribuție nr. de ore/ pe formă de organizare | ||
| Față – în – față | Online sincron | Online asincron | |||
| 1. | Managementul proiectelor | 5 | – | 3 | 2 |
| 2. | Abordarea transdisciplinară a curriculumului
Parteneriate educaționale |
6 | – | 3 | 3 |
| 3. | Strategii folosite în context formal și nonformal | 6 | – | 3 | 3 |
| 4. | Elaborarea planurilor pentru activitățile specifice | 8 | – | 5 | 3 |
| Nr. total ore/ program avizat | 25 | – | 14 | 11 | |
- Modalități de evaluare a cursanților:
| Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală |
| Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Portofoliu individual |
Structura portofoliului de evaluare:
Proiectarea a două activități de învățare pentru programelor naționale ,,Școala Altfel” și ,,Săptămâna verde”
Resurse umane
- Formatori
– prof. Din Maria Andreea – Consilier școlar, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC( CNFPA), formator CCD
– prof. Ionescu Cristina, profesor înv. primar, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)
– prof. Busuroi Daniela, profesor, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)
– prof. Popa Ovidiu, profesor, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)
– prof. Sasu Roxana, profesor, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)
- Coordonatorul programului profesor metodist CCD Tudosoiu Gheorghe Daniel


