eTwinning. De la proiectare la implementare
November 25, 2025Educația pentru acordarea primului ajutor
November 25, 2025Grup țintă: personal didactic de predare, personal didactic cu funcții de conducere, personal didactic cu funcții de îndrumare şi control, personal didactic auxiliar
Criterii curriculare:
- Nota argumentativă
Responsabilii comisiilor pentru proiecte europene membrii echipelor de proiect implicați in proiectarea si derularea proiectelor europene trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența de a scrie si aplica proiecte in programul Erasmus.
- Informații generale
| Domeniul tematic al programului | Denumirea programului | Grup țintă | Formă de organizare | Nr. total de ore | Distribuția nr. de ore/ forme de organizare | Coordonator program | ||
| Față – în – față | Online sincron | Online asincron | ||||||
| Educație interculturala,multiculturala și plurilingvism | Principii de baza in scrierea unui proiect erasmus de succes | personal didactic de predare, personal didactic cu funcții de conducere, personal didactic cu funcții de îndrumare şi control, personal didactic auxiliar | online | 25 | – | 14 | 11 | profesor metodist CCD
Ciochină Luisa Ana |
- Scopul programului
Asigurarea principiilor de baza ale programului Erasmus pentru membrii echipelor de proiect implicați in proiectarea si derularea proiectelor europene .
- Competențe formate/ dezvoltate
C1 Proiectarea privind managementul proiectelor europene.
C2 Prezentarea propunerile de proiect conform criteriilor date de experții evaluatori.
C3 Îmbunătățirea capacitații de implementare a proiectelor ERASMUS+
- Locație de desfășurare: platforma Casei Corpului Didactic Vâlcea – Gsuite for Education
- Plan de învățământ program avizat
| Nr.
crt. |
Denumire modul/ temă | Nr. total ore/ modul/ temă | Distribuție nr. de ore/ pe formă de organizare | ||
| Față – în – față | Online sincron | Online asincron | |||
| 1. | Asigurarea principiilor de baza ale programului Erasmus+ | 5 | – | 2 | 3 |
| 2. | Importanța acreditarii pentru domeniul educație școlara | 6 | – | 4 | 2 |
| 3. | Importanța acreditarii pentru domeniul educație școlara | 6 | – | 4 | 2 |
| 4. | Implementarea proiectelor ERASMUS+ | 8 | – | 4 | 4 |
| Nr. total ore/ program avizat | 25 | – | 14 | 11 | |
- Modalități de evaluare a cursanților
| Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală |
| Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Portofoliu individual |
Structura portofoliului de evaluare:
Elaborarea unui plan de proiect conform cerințelor date în curs.
Resurse umane
- Formatori implicați
– prof. Matei Marilena, profesor inginer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, formator CCD
– prof. Toma Mihaela, profesor limba engleză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, formator CCD
- Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Ciochină Luisa Ana


