III.22. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR DIN ȘCOALĂ
October 2, 2014III.24. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
October 2, 2014I. Criterii curriculare:
Tipul programului: abilitare dezvoltare personala
Public – ţintă vizat: personal didactic din învăţământul prescolar, primar, gimnazial şi liceal,personal didactic auxiliar care doreste sa-si formeze abilităţile de utilizare a strategiilor de învăţare astfel incat sa le permita rezolvarea problemelor în carieră, dezvoltarea motivaţiei pentru studiu şi consolidarea stimei de sine, operând cu elemente ale cunoaşterii şi imaginii de sine, autocunoaştere şi intercunoaştere
Justificarea ofertei: existent in fiecare unitate de invatamant a comisiei de perfectionare
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
Competenţe vizate:
- aplicarea teoriilor învăţarii în dezvoltarea carierei;
- gestionarea emoţiilor ca dimensiune a personalităţii şi ca suport în managementul
- conflictului;
- utilizarea corectă a unor metode pentru dezvoltarea şi consolidarea stimei de
- sine, cunoaşterii de sine şi imaginii de sine;
Planificarea pe stagii/ module tematice:
Modul tematic |
Total ore |
Teorie |
Aplicatii |
Evaluare |
1. Cariera |
5 h |
1 h |
3 h |
1 h |
2. Planificarea carierei profesionale |
5 h |
1 h |
3 h |
1 h |
3. Modele de instruire pentru adulti |
5 h |
1h |
3 h |
1 h |
4. Plan individual de dzvoltare profesionala |
7 h |
3h |
3 h |
1 h |
Evaluare finală |
2 h |
– |
– |
2 h |
Total |
24 h |
6 h |
12 h |
6 h |
Calendarul programului:
|
Intervalul orar |
Tema |
Tip de activitate |
Formatori |
I |
14-15 |
1. Cariera |
Curs |
Prof. Trusca Maria
Prof. Tanasie Daniela |
15-18 |
Aplicaţii |
|||
18-19 |
Evaluare |
|||
II |
8 – 9 |
2. Planificarea carierei profesionale |
Curs |
|
9 – 12 |
Aplicaţii |
|||
12 – 13 |
Evaluare |
|||
II |
14-15 |
3. Modele de instruire pentru adulti |
Curs |
|
15-18 |
Aplicaţii |
|||
18-19 |
Evaluare |
|||
IV |
8 – 11 |
4. Plan individual de dezvoltare profesionala |
Curs |
|
11-14 |
Aplicaţii |
|||
14-15 |
Evaluare |
|||
V (2h) |
9 – 11 |
Evaluare finală: proiect metodico-ştiinţific la una din temele programului, prezentat prin utilizarea dispozitivelor multimedia (PC şi video proiector) |
Evaluare |
Modalităţi de evaluare a cursanţilor
Evaluare teorie |
Evaluare |
Evaluare finala |
Prezenţa si implicare |
activitatea la seminar – prezenţă activă, alcătuirea unor bibliografii, comentarii de citate, , dezbateri, jocuri de rol, studiul de caz, brain-stormingul, interviul, proiecte, referate, portofolii – portofoliul, teste,referate, recenzii, conspecte, de alcătuit o bibliografie, investigaţii practice. |
elaborarea unui plan individual de dezvoltare profesionala |
2. Resurse umane:
- Prof.Trusca Maria , formator județean
- Prof. Tanasie Daniela, formator județean