III.26. METODE ALTERNATIVE DE EDUCAŢIE
October 2, 2014III.28. PERFECŢIONAREA ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIN E-LEARNING
October 2, 20141. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: responsabili proiecte europene și profesori membri în comisia de proiecte europene din unitățile de învățământ
Justificarea ofertei: responsabili proiecte europene trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența de a scrie si aplica proiecte.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe vizate
1.Proiectarea și managementul proiectelor europene;
2.Propuneri de succes prin prezentarea concreta, nu teoretica, a cerintelor punctuale de realizarea a unei propuneri plecand de la modul in care propunerile de proiect sunt evaluate de expertii evaluatori;
3.Conducerea activitatilor ce se desfașoara in cadrul unui proiect european.
b. Planificarea moduleler tematice
MODUL TEMATIC |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Evaluare |
1. Prezentare proiecte europene si parteneriate strategice |
7h |
2h |
4h |
1h |
2. Erasmus – o nouă etapă în realizarea programelor europene |
8h |
2h |
4h |
2h |
3. Programe alternative |
7h |
2h |
4h |
1h |
4. Evaluare |
2 h |
– |
– |
2h |
Total
|
24 h |
6 ore |
12 h |
6 h |
c. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tipul activității |
Formator |
I (8 ore) |
8.00-9.00 |
1. Prezentare proiecte europene si parteneriate strategice |
Curs |
Prof. Matei Marilena |
9.00-11.30 |
Aplicații |
|||
11.30-12.00 |
Evaluare |
|||
12.00-13.00 |
Curs |
|||
13.00-15.00 |
Aplicații |
|||
15.00-16.00 |
Evaluare |
|||
II (8 ore) |
8.00-9.00 |
2.Erasmus – o nouă etapă în realizarea programelor europene |
Curs |
|
09.00-11.00 |
Aplicații |
|||
11.00-12.00 |
Evaluare |
|||
12.00-13.00 |
Curs |
|||
13.00-15.00 |
Aplicații |
|||
15.00-16.00 |
Evaluare |
|||
III (6 ore) |
8.00-10.00 |
3. Programe alternative |
Curs |
|
10.00-13.30 |
Aplicații |
|||
13.30-14.00 |
Evaluare |
|||
IV (2 ore) |
10.00-12.00 |
Evaluare finală |
Evaluare |
Modalităţide evaluare a cursanţilor:
Evaluare teorie |
Evaluare aplicaţii |
Evaluare finală |
prezenţa și implicare |
Evaluare continuă vizează acoperirea subiectelor/ încadrarea în timp, implicarea si interesul participanţilor, nevoile de formare ca urmare a sesiunii, analiza punctelor slabe in vederea transformarii lor în puncte tari, chestionar de evaluare. Activitatea la seminar – prezenţă activă, lucrul în echipă, investigaţii practice. |
Realizarea unui proiect european. Prezentarea orală, teoretică și practică a unei etape de scriere cuprinsă în tematica cursului |
2. Resurse umane
- prof. Matei Marilena, inspector proiecte si parteneriate europene, formator județean
- prof. Țenea Codruța, formator județean.