Plan_managerial_2022_2023_CCD_VL
October 31, 2022Oferta de formare în anul școlar 2022 – 2023
November 10, 2022Ordin acreditare OMEN nr. 3995/ 10.05.2019
Grup ţintă: Personal didactic de predare din învățământul primar
Scop: Dezvoltarea competențelor cadrelor didactice (ca ansamblu structurat de cunoștințe, abilități, atitudini) de a promova practici didactice eficiente la clasă, în contextul aplicării noului curriculum la nivel primar
Nr. credite 30 CPT
Nr. ore formare 120
Tip formare Blended Learning
Competenţe vizate
1. Identificarea principalelor caracteristici ale modelului de proiectare curriculară centrat pe competențe şi a efectelor acestuia asupra curriculumului scris şi predat
2. Aplicarea sistematică şi personalizată a programelor şcolare, promovând activități de învățare adaptate la nevoile specifice ale elevilor, cu accent pe cei aflaţi în risc de excluziune
3. Integrarea în practica didactică a unor strategii inovative, centrate pe utilizarea noilor tehnologii cu rol de facilitare a învăţării şi pe un management de curriculum eficient la nivelul şcolii şi al clasei
Titlurile modulelor / număr de ore asociate
I. I. Un nou Curriculum național pentru învățământul primar şi gimnazial – conceptualizări necesare /28 ore
II. Aplicarea noului Curriculum naţional pentru învăţământul primar/ gimnazial. Disciplinele de studiu din perspectiva didacticii specialităţii / 60 ore
III. Aspecte transversale în abordarea şi implementarea curriculumului national /28 ore
Evaluare finală: 4 ore
Formatori: prof. metodist CCD Șandru Valeria, prof. Vețeleanu Alina Nicoleta, prof. Săraru Elena Calonfira, prof. Buleteanu Maria
Înscriere: Se derulează numai în cadrul proiectului POCU CRED cod SMIS 2014+:118327 – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – beneficiar Ministerul Educației Naționale
Coordonator program: director CCD Luca Adrian