I.3. Învățarea științelor – abordări metodologice moderne
October 15, 2018II.1.1. Formarea cadrelor didactice în vederea susținerii examenului național de definitivare – ”Limbă și comunicare – limba și literatura română”
October 15, 2018Acreditat prin OMEN nr. 4586/ 09.08.2017
|
Modul |
Nr. total de ore |
Nr. ore teorie |
Nr. ore aplicații practice |
Nr. ore evaluare |
Modul 1 |
1. Platforma de învățare, metodologice de utilizare |
5 (face-to-face și on-line) |
2 (face-to-face și on-line) |
2 (face-to-face și on-line/ muncă individuală și în echipă)
|
1 |
Modul 2 |
2. Aplicații practice JOBS la clasă |
41 (face-to-face și on-line) |
7 (face-to-face) |
33 (on-line/ muncă individuală și în echipă) |
1 |
|
3. Evaluare finală a participanților la curs |
2 (face-to-face |
– |
– |
2 (face-to-face) |
|
Total |
48 |
9 |
35 |
4 |
Plan de învățământ
Perioada |
Nr ore total |
Nr ore teorie |
Nr. ore practică |
Nr ore evaluare |
Nr ore evaluare finală |
Ziua 1 |
8 |
4 |
3 |
1 |
|
Ziua 2 |
8 |
5 |
2 |
1 |
|
Activitate pe platformă |
24 |
|
|
|
|
Ziua 3 |
8 |
|
5 |
1 |
2 |
Total ore „față în față” |
24 |
9 |
10 |
3 |
2 |
Ore program Nr. credite |
48
12 |
|
|
|
|
Modulul 1: Platforma de învățare, metodologie de utilizare, abordează următoarele teme: Învățarea online (Definiții ale învățării online; Avantaje si dezavantaje ale învățării online; Contexte de aplicare a învățării online), Instrumente și resurse pentru învățarea online (Conținut multimedia, clase virtuale, forum, biblioteci, teste, sarcini de lucru, wiki, blog, sondaje; Instrumente de creare de conținut online interactiv; Sisteme de management al învățării/ platforme de învățare); Programul de învățare JOBS – componenta online (Accesarea platformei, Actualizarea profilului personal, Navigarea în platformă, Structura programului, Structura sarcinii de lucru, Identificarea și descărcarea resurselor, Încărcarea sarcinilor de lucru, Utilizarea calendarului online, adăugarea de evenimente private, Sistemul de suport tehnic, Abilități de învățare individuală, Planificarea timpului, Gestiunea spațiului, Factori care influențează motivația studiului online, Codul bunelor maniere pe net).
Modulul 2 – Aplicații practice JOBS la clasă cuprinde următoarele teme: Paradigmele centrării pe elev și pe rezultatele învățării (Centrarea pe elev, Diversitate și heterogenitate, Diferențiere, Abordarea centrată pe rezultatele învățării, Abordarea centrată pe competențe), Strategii activ-participative de instruire (Învățarea centrată pe sarcină și Învățarea prin cooperare/colaborativă), Evaluarea formativă şi oferirea de feedback (Evaluarea formativă
Feedback), Cariera si managementul carierei (Profesie și carieră pe axa angajat – angajator), Piata muncii (Înțelegerea pieței muncii și alegerea profesiei), Prezentarea Caietelor JOBS, Rezolvarea unor sarcinii de lucru.
Formatori: acreditați prin OMEN nr. 4586/ 09.08.2017