II.25. Managementul cazurilor de Bullying / Cyberbullying
November 26, 2024II.27. Mentorat pentru o carieră de succes
November 26, 2024Grup ţintă: cadre didactice, membrii CA din unitățile de învățământ, personal auxiliar
Criterii curriculare:
- Nota argumentativă
Necesitatea abilitării managerilor unităţilor de învăţământ în domeniul încadrării personalului didactic şi a altor competenţe specifice, ce le revin în urma descentralizării învăţământului preuniversitar.
- Informații generale
Domeniul tematic al programului | Denumirea programului | Grup țintă | Formă de organizare | Nr. total de ore | Distribuția nr. de ore/ forme de organizare | Coordonator program | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | ||||||
Management educațional
|
Managementul resurselor umane în învățământul preuniversitar | cadre didactice, membrii CA din unitățile de învățământ, personal auxiliar | Blended learning | 24 | 8 | 8 | 8 | Profesor metodist CCD Ciochună Luisa Ana |
- Scopul programului
Acest program are ca scop creşterea calităţii actului educational, prin realizarea optimă a proceselor adminidtrative.
- Competenţe formate/ dezvoltate
- Realizarea schemei orare în concordanţă cu planurile cadru.
- Elaborarea fişelor de încadrare.
- Elaborarea deciziilor în conformitate cu legislaţia în vigoare,
- Folosirea normelor metodologice pentru completarea machetelor.
- Locație de desfășurare:
– pentru componenta online: platforma CCD Gsuite for Education
– pentru componenta față – în – față: filiale CCD
- Plan de învățământ program avizat
Nr.
crt. |
Denumire modul/ temă | Nr. total ore/ modul/ temă | Distribuție nr. de ore/ pe formă de organizare | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | |||
1. | Întocmirea schemei orare în concordanţă cu planurile cadru | 4 | 1 | 1 | 2 |
2. | Încadrarea cu personal didactic
Elaborarea deciziilor |
6 | 1 | 3 | 2 |
3. | Mapa directorului | 6 | 3 | 2 | 1 |
4. | Norme metodologice pentru completarea machetelor | 8 | 3 | 2 | 3 |
Nr. total ore/ program avizat | 24 | 8 | 8 | 8 |
- Modalități de evaluare a cursanților
Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului. |
Structura portofoliului de evaluare:
- Realizarea unei machete de lucru specifice
- Analiza SWOT a unității școlare și a obiectivelor specifice instituției.
Resurse umane:
- Formatori implicați:
– prof. Andreianu Mihaela, inspector școlar general, ISJ Vâlcea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– prof. Miu Lucian, profesor chimie, inspector școlar ISJ Vâlcea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Dumbrăvescu Dumitru, inspector școlar ISJ Vâlcea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Ulmeanu Laurențiu, profesor matematică, inspector școlar ISJ Vâlcea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Pleșea Adina Cristina, profesor matematică, inspector școlar ISJ Vâlcea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Ec. Statie Maria Georgiana, salarizare/ normare ISJ Vâlcea, certificat formator acreditat ANPC
- Coordonatorul programului profesor metodist CCD Șandru Valeria