II.29. Politici de integrare ale comunității rrome
November 26, 2024II.31. Practici inovative în predarea limbii române
November 26, 2024Grup țintă: cadre didactice din învățământul preuniversitar care predau limbi moderne
Criterii curriculare:
- Nota argumentativă
Programul de formare îşi propune să reactualizeze predarea centrată pe competente, folosind mijloace și metode moderne.
- Informații generale
Domeniul tematic al programului | Denumirea programului | Grup țintă | Formă de organizare | Nr. total de ore | Distribuția nr. de ore/ forme de organizare | Coordonator program | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | ||||||
Abilitare curriculară în domeniul de specialitate | Practici de predare specifice limbilor străine | cadre didactice din învățământul preuniversitar care predau limbi moderne | Blended learning | 24 ore | 8 | 8 | 8 | Profesor metodist CCD Iacob Ramona Claudia |
- Scopul programului
Acest program are ca scop dezvoltarea competențelor cadrelor didacice care predau care predau limbi modern.
- Competențe formate/ dezvoltate
– Asimilarea unor metode moderne de predare-învățare-evaluare
– Aplicarea metodelor moderne in practica scolara pe baza cunoasterii obiectivelor propuse
– Capacitatea de a elabora metode, tehnici și instrumente moderne de evaluare
- Locație de desfășurare:
– pentru componenta online: platforma CCD Gsuite for Education
– pentru componenta față – în – față: filiale CCD
- Plan de învățământ program avizat
Nr.
crt. |
Denumire modul/ temă | Nr. total ore/ modul/ temă | Distribuție nr. de ore/ pe formă de organizare | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | |||
1. | Jocul, metoda interactivă de predare-învățare | 4 | 1 | 1 | 2 |
2. | Tehnici si principii de predare | 6 | 1 | 3 | 2 |
3. | Utilizarea midloacelor media în comunicarea la clasă | 6 | 3 | 2 | 2 |
4. | Aplicații practice | 8 | 3 | 2 | 2 |
Nr. total ore/ program avizat | 24 | 8 | 8 | 8 |
- Modalități de evaluare a cursanților
Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Portofoliu individual |
Structura portofoliului de evaluare:
– Construirea unei lectii de predare folosind metodele discutate
– Construirea unei lectii de evaluare folosind metodele discutate
Resurse umane
- Formatori implicaţi:
– prof. Militaru Maria Magdalena, profesor limba engleza, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA);
– prof. Dorobanțu Simona Cristina, profesor limba franceză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA);
– prof. Vlăduț – Marin Maria Ramona, profesor limba engleză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA);
- Coordonatorul programului profesor metodist CCD Iacob Ramona Claudia