III.24. Medierea conflictelor în mediul școlar
November 15, 2023III.26. Politici de integrare ale comunității rrome
November 16, 20231.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: profesori din învăţămantul preuniversitar, pesonal auxiliar
Justificarea ofertei:
Responsabilii comisiilor pentru proiecte europene membrii echipelor de proiect implicațI in proiectarea si derularea proiectelor europene trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența de a scrie si aplica proiecte in programul Erasmus +
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
Competențe vizate:
1. Proiectarea și managementul proiectelor europene.
2. Elaborarea unei propuneri de proiect Erasmus + cu respectarea cerințelor punctuale.
3. Imbunatatirea capacitatii de implementare a proiectelor ERASMUS+.
b. Forma de organizare a programului: webinarii sincron fata în fața și teme offline
c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpuilui Didactic Vâlcea – Gsuite for Education;
d. Planificarea modulelor tematice
Module |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Evaluare |
Tema 1 Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru |
2 (webinar față în față) |
1 (webinar față în față) |
1(webinar față în față) |
– |
Tema 2 Erasmus – o nouă etapă în realizarea programelor europene |
4 (webinar față în față) |
1 (webinar față în față) |
3(webinar față în față) |
– |
Tema 3 Importanța acreditarii pentru domeniul educație școlara |
6 (webinar față în față) |
2 (webinar față în față) |
4(webinar față în față) |
– |
Tema 4 Implementarea proiectelor ERASMUS+ |
2 (webinar față în față) |
1 (webinar față în față) |
1(webinar față în față) |
– |
Tema 5 Diseminarea proiectelor ERASMUS+ Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu) |
6 (teme offline) 2 (webinar față în față) |
2 (webinar față în față) |
5 (teme offline) |
1 (offline) |
Evaluare finala |
2 (webinar față în față) |
– |
– |
2 (webinar față în față) |
Total |
24 |
7 |
14 |
3 |
e. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
I (4h) |
08.00 – 10.00 10.15 – 12.15 |
Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru Erasmus – o nouă etapă în realizarea programelor europene |
Teorie + aplicații (webinar față în față) |
II (4h) |
08.00- 10.00 10.15- 12.15 |
Importanta acreditarii pentru domeniul educație școlara |
Teorie + aplicații (webinar față în față) |
III (4h) |
08.00-10.00 10.15– 12.15 |
Implementarea proiectelor ERASMUS+ |
Teorie + aplicații + evaluare (webinar față în față) |
IV (4h) |
08.00– 10.00 10.15– 12.15 |
Diseminarea proiectelor ERASMUS+ |
Teorie + aplicații (webinar față în față) |
V (2h) |
08.00– 10.00
|
Formularele de aplicatie proiect KA1,KA2 |
aplicații (webinar față în față) |
VI (4h) |
08.00-12.00 |
Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu) |
Aplicații (teme offline) |
VII (2h) |
09.00– 11.00 |
Evaluare finala |
Evaluare (webinar față în față) |
f. Modalități de evaluare
Evaluare pe parcurs teorie |
Evaluare pe parcurs aplicaţii |
Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. |
Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. |
Portofoliu individual |
Structura portofoliului de evaluare:
1. Elaborare unui proiect european (stabilirea obiectivelor si activitatilor și aplicatii KA1,KA2 short term).
2. Prezentarea unei modalitati de diseminare a proiectelor europene.
2. Resurse umane
a. Formatori implicați:
– prof. Matei Marilena, profesor inginer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– prof. Toma Mihaela, profesor limba engleză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC
b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD