IV.9. Curriculum la decizia şcolii
September 16, 2015IV.11. Dezvoltarea personală – dimensiune a activităţilor formale şi nonformale în învăţământul preuniversitar
September 16, 20151.Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat:Cadrele didactice din învăţământul primar
Justificarea ofertei: Nevoia de înţelegere a dezvoltării emoţionale la copilul mic şi a relaţiei şcoală-familie
Durata:24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe vizate:
– dezvoltarea personală a profesorilor din învăţămîntul primar;
– necesitatea dezvoltării relaţiei şcoală-familie-copil;
– importanţa particularităţilor de vârstă a şcolarului mic;
b. Planificarea modulelor tematice
Modul tematic |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Particularitățile de vârstă la şcolarul mic |
5 |
1 |
3 |
Şcolarul mic în contextul socio-familial |
2 |
2 |
– |
Nevoia de reguli în viaţa copilului mic |
8 |
3 |
6 |
Dezvoltarea inteligenţei emoţionale la şcolarul mic |
5 |
1 |
4 |
Evaluare finală |
4 |
|
|
Total |
24 |
7 |
13 |
c. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
Formator |
|||
1 |
9-16 |
Particularitățile de vârstă la şcolarul mic |
curs aplicaţii |
prof. Amza Daniela prof Nichita Ligia |
|||
2 |
Şcolarul mic în contextul socio-familial |
curs aplicaţii |
prof. Amza Daniela prof Nichita Ligia |
||||
3 |
9-17 |
Nevoia de reguli în viaţa copilului mic |
curs aplicaţii |
prof. Amza Daniela prof Nichita Ligia |
|||
4 |
9-14 |
Dezvoltarea inteligenţei emoţionale la şcolarul mic |
curs aplicaţii |
prof. Amza Daniela prof Nichita Ligia |
|||
5 |
9-13 |
Evaluare finală |
evaluare |
prof Nichita Ligia prof. Amza Daniela |
|||
Evaluare teorie |
Evaluare aplicaţii |
Evaluare finală |
|
||||
Prezenţă şi implicare |
Activitatea la seminar – prezenţă activă, lucrul în echipă, calitatea produselor activităţii |
Alcătuirea şi prezentarea unui portofoliu personal |
|
||||
2. Resurse umane
prof Nichita Ligia, formator județean
prof. Amza Daniela, formator județean