IV.9. Educatie financiara pentru o scoala moderna
November 15, 2022IV.11. Dezvoltarea competentelor in vederea asigurarii unui mentorat de calitate in invatamantul preunversitar
November 15, 2022
1. CRITERII CURRICULARE |
|
· Denumirea programului |
MARKETING EDUCATIONAL, 60 ORE, 15 CPT, Acreditat cu OMEC nr. 4925/10.08.2020 – 11.08.2024 |
· Public-țintă vizat |
Personal didactic – cadre didactice din învăţământul preuniversitar Studii superioare |
· Justificare (necesitate, utilitate) |
Programul de formare vizează pregătirea cadrelor didactice pentru asumarea unor responsabilităţi specifice relevante din perspectiva marketing-ului educațional. Aceasta presupune, pe de o parte, responsabilități la nivelul şcolii, pe de altă parte, implementarea unor roluri şi activităţi cu caracter inovativ capabile să formeze şi să promoveze competențele transversale, motivarea cadrelor didactice pentru creșterea calității actului educațional, modalitățile de atragere a finanțării extrabugetare, precum și mai buna gestionare a activităților extracurriculare |
· Durata (număr total de ore de formare) |
60 h
|
· Curriculum-ul programului (competențe vizate, planificarea modulelor tematice, calendarul programului) |
Scop: – Dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru utilizarea marketing-ului educațional în formarea școlii pentru toți. Obiective: O.1.Abilitarea cadrelor didactice pentru utilizarea conceptelor din marketing-ul educațional; O.2.Creșterea gradului de conștientizare a importanței marketing-ului educațional pentru școală; O.3.Utilizarea marketing-ului educațional în școală pentru creșterea vizibilității și calității în educație Competenţe vizate: C.1.Cunoașterea și utilizarea unor concepte specifice marketing-ului educațional; C.2.Analizarea comparativă a tipurilor de programe de marketing utilizate în școli; C.3.Identificarea unor elemente specifice marketing-ului educațional în diferite contexte școlare; C.4.Realizarea profilului școlii ce utilizează marketing-ului educational ca școală pentru toți; C.5.Realizarea unui proiect de promovare a școlii prin marketing educațional. Planificarea pe stagii / module tematice – timp alocat: I. MODULUL I. Marketing-ul educational – necesitate a școlii moderne – 11 ore II. MODULUL II. Marketing-ul educațional în viziunea managerială – 11 ore III. MODULUL III. Strategii de marketing – 12 ore IV. MODULUL IV. Comunicarea internă și externă în marketing-ul educațional – 12 ore V. MODULUL V. Planul de marketing educațional – 13 ore |
· Modalități de evaluare a cursanților |
Evaluare finală va avea loc în format asincron, constând în realizarea unui portofoliu care va fi analizat și notat de către comisia de evaluare finală prin alocarea unui punctaj de la 0 la 100, condiția pentru promovare fiind de minimum 70 de puncte. În situația în care un formabil nu obține punctajul de minimum 70 de puncte, are dreptul la reevaluarea portofoliului, o singură dată, în maximum 60 de zile calendaristice de la data primei evaluări. |
2. RESURSE UMANE |
|
· Formatori implicați (nivelul de pregătire) |
Studii superioare si de specialitate Atestat de formator. Operare PC: Word, Excel, PowerPoint |
· Coordonatorul programului |
*** |
3. CRITERII ECONOMICE |
|
· Număr de cursanți planificați |
25 / grupa; |
· Costul programului/ al activității |
300 lei |