IV.3. MANAGEMENT EDUCAŢIONAL
October 7, 2013V.1. ABORDAREA VIRTUALĂ A METODELOR MODERNE ACTIV-PARTICIPATIVE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE
October 8, 2013Publicul ţintă vizat: directori/ directori adjuncţi, cordonatori pentru programe şi proiecte educative, profesori diriginţi, învăţători, educatoare
Durata: 60 ore
Scopul: Abilitatea cadrelor didactice pentru instruirea elevilor prin educarea caracterului cu rezultate pozitive.
Obiective:
Competenţe vizate
- La sfârşitul activităţii, cursantul isi va îmbogăţi repertoriul conceptual cu noi concepte, noţiuni cheie, idei ancoră care să completeze fondul general de activităţi în domeniul educaţional;
- îmbogăţirea abilităţilor de gândire critică şi reflexivă de analiză şi sinteză a componentelor unor noi realităţi/domenii cognitive;
- noi modalităţi de abordare a practicii educative curente printr-o înţelegere superioară a unor probleme educative curente;
- noi oportunităţi de explorare a unor zone ameliorative de educaţie în baza unor experienţe cognitive şi ideatice sporite;
- vedere de ansamblu, holistică, dar flexibilă asupra oportunităţilor de ameliorare, optimizare şi eficientizare a activităţilor personale, în echipă şi la nivel de organizaţie educaţională.
Activităţi: Formarea de module tematice, ateliere de lucru, evaluarea curentă a modulelor tematice, evaluarea finală a cursului.
Rezultate: Perfecţionarea pregătirii cadrelor didactice în scopul sporirii eficienţei educaţionale.
Calendarul programului: 2014
Modalităţi de evaluare: Colocviu, ateliere de lucru, chestionare, prezentare Power Point.