V.21. FORMAREA DE FACILITATORI PENTRU PREVENIREA ABANDONULUI ȘCOLAR
October 3, 2012V.23. INVATAREA INTERACTIVA ÎN PREDAREA LIMBILOR MODERNE (ENGLEZA, FRANCEZA, GERMANA)
October 3, 20121. Criterii curriculare:
Tipul programului: abilitare curricular
Public – ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul primar, gimnazial şi liceal, care doresc sa-si imbunatateasca folosirea calculatorului in cadrul activitatilor scolare si extrascolare
Justificarea ofertei: existenţa laboratoarelor de informatica din fiecare unitate scolara, introducerea utilizarii calculatorului in cadrul activitatilor scolare duce îmbunătătirea şi chiar restructurarea modului de predare-învățare-evaluare prin adaptarea curriculumului fiecărei discipline la cerintele societătii informatizate, care necesită utilizarea, perfectionarea şi adaptarea continuă la concept
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
Competenţe vizate:
- Identificarea elementelor specifice sistemelor informatice
- Prelucrarea informatiei în format digital
- Elaborarea de produse informatice care să dezvolte spiritul inventiv
Planificarea pe stagii/ module tematice:
|
Total ore |
Teorie |
Aplicatii |
Evaluare |
1. Utilizarea aplicatie Word |
5 h |
1 h |
3 h |
1h |
2. Calculul tabelar Microsoft Excel |
5 h |
1 h |
3 h |
1 h |
3. Prezentari Microsoft Power Point |
12 h |
3h |
8h |
1h |
Evaluare finală |
2 h |
– |
– |
2 h |
Total |
24h |
5 h |
15 h |
4 h |
|
Intervalul orar |
Tema |
Tip de activitate |
Formatori |
I |
8 – 9 |
1. Utilizarea aplicatie Word |
Curs |
Prof. Bologa Cristina
Prof. Tanasie Daniela |
9 – 12 |
Aplicaţii |
|||
12 – 13 |
Evaluare |
|||
II |
8 – 9 |
2. . Calculul tabelar Microsoft Excel |
Curs |
|
9 – 12 |
Aplicaţii |
|||
12 – 13 |
Evaluare |
|||
III |
8 – 9 |
3. Prezentari Microsoft Power Point |
Curs |
|
9 – 12 |
Aplicaţii |
|||
IV |
8 – 9 |
3. Prezentari Microsoft Power Point |
Aplicaţii |
|
9 – 12 |
Evaluare |
|||
V (2h) |
9 – 11 |
Evaluare finală: proiect metodico-ştiinţific (prezetare Power Point ), la una din temele programului, prezentat în cadrul şedinţei publice (în conf. cu art. 20 litera f, din O.M.Ed.C. 4611/2005), prin utilizarea dispozitivelor multimedia (PC şi video proiector) |
Evaluare |
Modalităţi de evaluare a cursanţilor
Evaluare teorie |
Evaluare |
Evaluare finala |
Prezenţa si implicare |
activitatea la seminar – prezenţă activă, alcătuirea unor bibliografii, comentarii de citate, , dezbateri, jocuri de rol, studiul de caz, brain-stormingul, interviul, proiecte, referate, portofolii – portofoliul, teste,referate, recenzii, conspecte, de alcătuit o bibliografie, investigaţii practice. |
elaborarea unei prezentari a unei activitati scolare in Power Point |
2. Resurse umane:
- Prof.Bologa Cristina , profesor
- Prof. Tanasie Daniela, profesor