October 8, 2013

October 8, 2013

V.13. EDUCAŢIE ANTREPRENORIALĂ

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: Înţelegerea şi aplicarea conceptului de educaţie antreprenorială este important atât pentru cadrele didactice dar mai ales pentru elevi. Spiritul antreprenorial este important în actualul context socio – […]
October 8, 2013

V.13. EDUCAREA CARACTERULUI

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: directori/ directori adjuncţi, cordonatori pentru programe şi proiecte educative, profesori diriginţi, învăţători, educatoare Justificarea ofertei: Şcoala românească se confruntă zi de zi cu numeroase probleme. Una din problemele de actualitate a şcolii şi în […]
October 8, 2013

V.12. DIDACTICA (ŞTIINŢELE NATURII)

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: profesori care predau disciplinele din aria curiiculară «Ştiinţele naturii » din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: Științele devin cunoscute și accesibile  elevilor cu sprijinul profesorilor, prin creativitatea, rigurozitatea și competența cu care aceștia își construiesc demersul […]
October 8, 2013

V.11. DIDACTICA (MATEMATICĂ)

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: profesori de matematică din învătământul preuniversitar Justificarea ofertei: profesori de matematică trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența cu care acestea […]
October 8, 2013

V.10. DIDACTICA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: învăţători debutanți Justificarea ofertei: învăţătorii trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența cu care acestea își construiesc demersul didactic. Durata: 24 […]
October 8, 2013

V.9. DIDACTICA PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREPRIMAR

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: educatoare debutante Justificarea ofertei: educatoarele trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența cu care acestea își construiesc demersul didactic. Durata: 24 […]
October 8, 2013

V.8. DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR

1. Criterii curriculare: Public – ţintă vizat: cadre didactice debutante din învăţământul primar. Justificarea ofertei: Structura Curriculumului Naţional românesc ilustrează preocuparea generală pentru descentralizare şi adaptare a demersului educaţional la nevoile, aptitudinile şi aspiraţiile diferitelor categorii de elevi, dar şi […]
V.15. EDUCAŢIE INCLUZIVĂ. INTERVENŢIE SPECIALIZATĂ CONFORM DIAGNOSTICULUI (Autism, ADHD)
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more
Skip to content