October 9, 2013

October 9, 2013

V.30. RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI PERFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE

1. Criterii curriculare: Publicul – ţintă public:responsabili formare continuă şi perfecţionare din unităţile şcolare (personal didactic şi didactic auxiliar) Justificarea ofertei: Responsabilul cu formarea continuă este persoana desemnată de conducerea unităţii de învăţământ să gestioneze activitatea de dezvoltare profesională şi […]
October 9, 2013

V.29. RESURSE TIC UTILIZATE ÎN ACTIVITATEA LA CLASĂ

1. Criterii curriculare: Public – ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul primar, gimnazial şi liceal, care doresc sa-si imbunatateasca folosirea calculatorului in cadrul  activitatilor scolare si extrascolare Justificarea ofertei: existenţa laboratoarelor de informatica din fiecare unitate scolara,  introducerea utilizarii calculatorului […]
October 9, 2013

V.28. PERFECŢIONAREA ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIN E-LEARNING

1. Criterii curriculare Publicul ţintă vizat:Cadre didactice din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: Proiectul îşi propune să desfăşoare activităţi ce vizează cunoaşterea şi utilizarea instrumentelor clasice şi moderne specifice învăţământului electronic, contribuind astfel în mod direct la îmbunătăţirea activităţii cadrelor didactice, […]
October 9, 2013

V.27. METODE INTERACTIVE ŞI DE GRUP

1.Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat:cadre didactice din învăţământul preşcolar Justificarea ofertei: Metodele interactive de grup sunt modalităţi moderne ale învăţării şi dezvoltării personale încă de la vârstele timpurii, sunt instrumente didactice care favorizează interschimbul de idei, de experienţe, de cunoştinţe.  […]
October 9, 2013

V.26. METODE ALTERNATIVE DE EDUCAŢIE

1. Criterii curriculare: Public – ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar primar, gimnazial şi liceal; Justificarea ofertei: Necesitatea formării unor competenţe pentru reorganizarea aspectului creativ – participativ al învăţământului, prin promovarea metodelor alternative de educaţie.Pentru prevenirea şi diminuarea comportamentelor […]
October 9, 2013

V.25. MENTORAT ÎN EDUCAȚIE

1.Criterii curriculare Publicul ţintă vizat:Cadre didactice din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: Proiectul îşi propune să desfăşoare activităţi de formare de mentori, contribuind astfel în mod direct la îmbunătăţirea calificării cadrelor didactice, acordându-le acestora un sprijin semnificativ în carieră. De asemenea, […]
October 9, 2013

V.24. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR

1. Criterii curriculare: Publicul ţintă vizat: cadre didactice de conducere din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: necesitatea abilitării managerilor unităţilor de învăţământ în domeniul încadrării personalului didactic şi a altor competenţe specifice, ce le revin în urma descentralizării învăţământului preuniversitar. Durata […]
October 9, 2013

V.23. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR

1. Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: cadre didactice și didactice auxiliare Justificarea ofertei: Ca urmare a evoluțiilor sociale din ultimele decenii și a impunerii opțiunilor strategice pentru libertate, democrație, alternativitate și pluralism, conflictul nu mai este perceput ca o boală […]
October 9, 2013

V.22. MANAGEMENT DE PROIECT

1. Criterii curriculare Publicul ţintă vizat: cadre didactice și didactice auxiliare Justificarea ofertei: Durata: 24 ore Curriculum-ul programului: a. Competențe vizate: cunoaşterea şi aplicarea funcţiilor manageriale : proiectarea, organizarea, coordonarea, controlul, monitorizarea, conducerea operaţională şi evaluarea activităţilor din unitatea şcolară,  […]
V.30. RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI PERFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more
Skip to content