III.6.48. Școala altfel – program pentru dezvoltarea abilităților de viață la elevi
October 10, 2017III.6.50 Kit de instrumente practice in disciplinarea pozitiva a clasei de elevi
October 10, 20171. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: personal de conducere , îndrumare şi control
Justificarea ofertei:
Scopul: Abilitarea cadrelor didactice pentru pentru a acţiona responsabil şi profesionist într-un mediu
descentralizat prin integrarea tehnologiei de informare și comunicare în managementul educațional
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe vizate:
- identificarea variabilelor comunicării și a barierelor care împiedică transmiterea/ receptarea/ înțelegerea corectă a unui mesaj;
- cunoaşterea principalelor reguli pentru integrarea tehnologiei IT în activitatea didactică;
- reconstruirea culturii organizaţionale a mediului şcolar prin eficientizarea procesului de comunicare.
b. Planificarea modulelor tematice
Module |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Evaluare |
1. Clarificarea conceptelor managementului educaţional |
|
1 |
1 |
|
2. Cunoașterea funcțiilor managementului educațional și aplicarea lor la specificul organizației școlare |
|
1 |
2 |
|
Evaluare intermediară |
|
|
|
1 |
3. Componente structurale necesare instituției de învățământ pentru creșterea performanței ofertei educaționale |
|
2 |
4 |
|
4. Aplicarea TIC în Management Educțional |
|
2 |
8 |
|
Evaluare finala |
|
|
|
2 |
Total |
24 |
6 |
15 |
3 |
c. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
Formatori |
I |
8 – 13 |
|
Teorie + aplicații |
Prof. Din Maria Andreea
Prof. Burlan Adrian Eugen |
II |
8 – 13 |
1. Componente structurale necesare instituției de învățământ pentru creșterea performanței ofertei educaționale |
Teorie + aplicații |
|
III |
|
|
Teorie + aplicații + evaluare |
|
IV |
8 – 15 |
1. Aplicarea TIC în Management Educțional |
Teorie + aplicații |
|
V |
9 – 11 |
Evaluare finala |
evaluare |
d. Modalități de evaluare a cursanților (portofliul de evaluare)
Strategii: lucru în echipă, dialog-dezbatere, prezentări de documente şi reglementări din domeniu, aplicaţii, ateliere de lucru, elaborare de materiale
Modalităţi de evaluare: chestionare, produse finale, portofoliu
Modalităţi de evaluare a activităţilor de curs şi a formatorilor: chestionar feed-back aplicat la finalul activităţilor de curs
2. Resurse umane:
Prof. Burlan Adrian Eugen, Școala Gimnazială Anton Pann Rm.Vâlcea
Prof. Din Maria Andreea, Școala Gimnazială Anton Pann Rm.Vâlcea