III.19. Inteligența emoțională și coachingul în sala de clasă
March 12, 2021III.21. Logopedie în școală și grădiniță
March 12, 2021.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul țintă vizat: personal de conducere, cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei: Abilitarea cadrelor didactice pentru a comunica corect, responsabil şi profesionist într-un mediu descentralizat, prin promovarea distribuirii leadership-ului la nivelul tuturor responsabililor de comisii.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe vizate:
Identificarea variabilelor comunicării și a barierelor care împiedică transmiterea/ receptarea/ înțelegerea corectă a unui mesaj;
Reconstruirea culturii organizaţionale a mediului şcolar prin eficientizarea procesului de comunicare;
Dezvoltarea competențelor de coordonare şi conducere;
b. Forma de organizare a programului: webinarii față în față și teme offline
c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpuilui Didactic Vâlcea – Gsuite for Education;
Jamboard, Wordwall, WordArt, Google Docs, Kahoot, Padlet
d. Planificarea modulelor tematice:
| Module | Total ore | Teorie | Aplicaţii | Evaluare | 
| Conceptele specifice teoriei comunicării şi relaţionării | 2 (webinar sincron online) | 1 (webinar față în față) | 1(webinar față în față) | – | 
| Comunicarea interpersonală şi relaţionarea eficientă | 4 (online mixt) | 2 (webinar față în față) | 2 (teme offline) | – | 
| Leadershipul – Arta de a conduce | 6 (online mixt) | 2 (webinar față în față) | 4 (teme offline) | – | 
| Modele și teorii în leadership | 2 (webinar sincron online) | 
 | 2 (webinar față în față) | – | 
| Aplicații practice e-learning | 8(online mixt) | 2 (webinar față în față) | 5 (teme offline) | 1 (offline) | 
| Evaluare finala | 2 (webinar sincron online) | – | – | 2 (webinar față în față) | 
| Total | 24 | 7 | 14 | 3 | 
e. Calendarul programului
| Ziua | Interval orar | Tema | Tip activitate | 
| I (6h) | 08.00 – 10.00 
 10.15 – 12.15 12,30 – 14,30 | Conceptele specifice teoriei comunicării şi relaţionării Comunicarea interpersonală şi relaţionarea eficientă | Teorie + aplicații (webinar față în față) 
 Aplicații (teme offline) | 
| II (6h) | 08.00- 10.00 10.15- 14.15 | Leadershipul – Arta de a conduce | Teorie + aplicații (webinar față în față) Aplicații (teme offline) | 
| III (4h) | 08.00-10.00 
 10.15 – 12.15 
 | Modele și teorii în leadership | Teorie + aplicații (webinar față în față) 
 | 
| IV (6h) | 8,00 – 14,00 | Aplicații practice e-learning | Aplicații (teme offline) | 
| V (2h) | 09.00– 11.00 | Evaluare finala | Evaluare (webinar față în față) | 
f. Modalități de evaluare
| Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală | 
| Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului. 
 | 
Structura portofoliului de evaluare: Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului.
2. Resurse umane
a. Formatori implicaţi:
– Prof. Şandru Valeria –prof. metodist al Casei Corpului Didactic Vâlcea, profesor de Economie și Educație Antreprenorială, Google APS trainer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
– Prof. Samoilă Daniela – – prof. Samoilă Daniela, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Din Maria Andreea – Funcția: prof. Învățământ primar, Școala Gimnazială Anton Pann, specializare: învățător, limba engleză și sociologie, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
b. Coordonatorul programului profesor metodist Șandru Valeria


