III.19. Inteligența emoțională și coachingul în sala de clasă
March 12, 2021III.21. Logopedie în școală și grădiniță
March 12, 2021.Criterii curriculare
Tipul de program: Formare continuă profesională / dezvoltare profesională/ evoluţie în carieră
Publicul țintă vizat: personal de conducere, cadre didactice din învățământul preuniversitar
Justificarea ofertei: Abilitarea cadrelor didactice pentru a comunica corect, responsabil şi profesionist într-un mediu descentralizat, prin promovarea distribuirii leadership-ului la nivelul tuturor responsabililor de comisii.
Durata: 24 ore
Curriculum-ul programului:
a. Competenţe vizate:
Identificarea variabilelor comunicării și a barierelor care împiedică transmiterea/ receptarea/ înțelegerea corectă a unui mesaj;
Reconstruirea culturii organizaţionale a mediului şcolar prin eficientizarea procesului de comunicare;
Dezvoltarea competențelor de coordonare şi conducere;
b. Forma de organizare a programului: webinarii față în față și teme offline
c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpuilui Didactic Vâlcea – Gsuite for Education;
Jamboard, Wordwall, WordArt, Google Docs, Kahoot, Padlet
d. Planificarea modulelor tematice:
Module |
Total ore |
Teorie |
Aplicaţii |
Evaluare |
Conceptele specifice teoriei comunicării şi relaţionării |
2 (webinar sincron online) |
1 (webinar față în față) |
1(webinar față în față) |
– |
Comunicarea interpersonală şi relaţionarea eficientă |
4 (online mixt) |
2 (webinar față în față) |
2 (teme offline) |
– |
Leadershipul – Arta de a conduce |
6 (online mixt) |
2 (webinar față în față) |
4 (teme offline) |
– |
Modele și teorii în leadership |
2 (webinar sincron online) |
|
2 (webinar față în față) |
– |
Aplicații practice e-learning |
8(online mixt) |
2 (webinar față în față) |
5 (teme offline) |
1 (offline) |
Evaluare finala |
2 (webinar sincron online) |
– |
– |
2 (webinar față în față) |
Total |
24 |
7 |
14 |
3 |
e. Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
I (6h) |
08.00 – 10.00
10.15 – 12.15 12,30 – 14,30 |
Conceptele specifice teoriei comunicării şi relaţionării Comunicarea interpersonală şi relaţionarea eficientă |
Teorie + aplicații (webinar față în față)
Aplicații (teme offline) |
II (6h) |
08.00- 10.00 10.15- 14.15 |
Leadershipul – Arta de a conduce |
Teorie + aplicații (webinar față în față) Aplicații (teme offline) |
III (4h) |
08.00-10.00
10.15 – 12.15
|
Modele și teorii în leadership |
Teorie + aplicații (webinar față în față)
|
IV (6h) |
8,00 – 14,00 |
Aplicații practice e-learning |
Aplicații (teme offline) |
V (2h) |
09.00– 11.00 |
Evaluare finala |
Evaluare (webinar față în față) |
f. Modalități de evaluare
Evaluare pe parcurs teorie |
Evaluare pe parcurs aplicaţii |
Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea temelor offline. |
Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. |
Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului.
|
Structura portofoliului de evaluare: Prezentarea unei teme din portofoliul individual al cursantului.
2. Resurse umane
a. Formatori implicaţi:
– Prof. Şandru Valeria –prof. metodist al Casei Corpului Didactic Vâlcea, profesor de Economie și Educație Antreprenorială, Google APS trainer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
– Prof. Samoilă Daniela – – prof. Samoilă Daniela, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Prof. Din Maria Andreea – Funcția: prof. Învățământ primar, Școala Gimnazială Anton Pann, specializare: învățător, limba engleză și sociologie, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea;
b. Coordonatorul programului profesor metodist Șandru Valeria