GRAFICE DE ACTIVITATE ȘI GRUPE FORMATE
November 24, 2011Ridicare atestate IT si AEL, IntelTeach, DeCeE
November 24, 2011BAZA DE DATE CU CEI INSCRISI LA CURSURI IN ANUL SCOLAR 2010 – 2011
DENUMIREA CURSULUI |
Taxa |
I.1. |
Curs “INITIERE IT”şi “UTILIZARE AEL” (SIVECO) – 25 credite (educatoare,învăţători, profesori)
|
I.2. |
Intel Teach (Instruirea in societatea cunoasterii) – 25 credite invăţători/ institutori,profesori)
|
II.1. |
STRATEGII DE DIMINUARE A VIOLENŢEI ÎN COMUNITATE – 25 credite (educatoare, învăţători, profesori, maiştri) |
250* RON |
II.2. |
CONSILIEREA CARIEREI – 15 credite (profesori din învăţământul preuniversitar)
|
400 RON /cursant |
II.3. |
ÎNVĂŢAREA EFICIENTĂ – 15 credite (profesori din învăţământul preuniversitar)
|
400 RON/cursant |
II.4.
|
MANAGEMENT ŞI COMUNICARE– 30 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar)
|
500 RON / cursant minim 75 cursanti |
II.5.
|
Programul de formare a adulţilor FORMAREA FORMATORILOR DE ADULŢI(Foradl) – 15 credite
|
600 RON/cursant |
II.6. |
Program de formare LEGISLAŢIA ŞI MANAGEMENTUL ACTIVITĂŢILOR ADMINISTRATIV-CONTABILE [LEGISCO]– 15 credite
|
600 RON/cursant |
III.1. |
Curs de iniţiere în utilizarea calculatorului (personal didactic auxiliar şi nedidactic )
|
70 RON |
III.2. |
Curs de iniţiere şi utilizare a Limbii Engleze
|
160 RON |
IV.1.
|
CURS DE INIŢIERE ŞI UTILIZARE A LIMBII ENGLEZE / în cadrul Programului POSDRU/19/1.3/G/26145 – «Profesori în societatea cunoaşterii »
|
V.1.
|
Abordarea virtuală a metodelor moderne activ-participative în predarea limbii şi literaturii române
|
---|---|
V.2
|
ACT4RIVERS – Dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice pentru protejarea ecosistemelor apelor
|
V.3.
|
Asigurarea calităţii în educaţie. Documentele profesorului
|
V.4.
|
Biblioteconomie – noutăţi şi tehnici de lucru
|
V.5.
|
Calitatea educaţiei şi violenţa şcolară
|
V.6.
|
Comunitatea clasei de elevi
|
V.7.
|
Consiliere şi orientare şcolară
|
V.8.
|
Crearea toleranţei în grupurile de elevi, prin educaţia religioasă
|
V.9.
|
Cultură şi civilizaţie europeană
|
V.10.
|
Cursuri practice de consiliere şi orientare
|
V.11.
|
Didactica fizicii şi chimiei
|
V.12.
|
Didactica specialităţii electrotehnică/ electromecanică/ energetică
|
V.13.
|
Educarea caracterului – Standardele morale şi cultivarea caracterului
|
V.14.
|
Educaţia moral-religioasă în grădiniţă
|
V.15.
|
Educaţia timpurie – premisă a învăţământului de calitate
|
V.16.
|
Educaţie incluzivă. Interventie specializata conform diagnosticului
|
V.17.
|
Educaţie pentru sănătate
|
V.18.
|
Eficienta, eficacitatea si economicitatea activitatii de resurse umane si financiar contabile desfasurate in unitatile de învăţământ preuniversitar – controlul intern – instrument al conducerii unitatilor de învăţământ preuniversitar
|
V.19.
|
Evaluare şi educaţie
|
V.20.
|
Evaluări internaţionale comparative: PISA, TIMSS, PIRLS, CIVED
|
V.21.
|
Învatarea interactiva în predarea limbilor moderne (engleza, franceza, germana)
|
V.22.
|
Managementul activităţilor formale si nonformale
|
V.23.
|
Managementul schimbării – proiectarea dezvoltării instituţionale
|
V.24.
|
Metode active de învăţare; învăţarea prin cooperare
|
V.25.
|
Metode alternative de educaţie
|
V.26
|
Metode interactive si de grup
|
V.27.
|
Metodica predării matematicii în gimnaziu şi liceu. Matematică aplicată
|
V.28.
|
Mijloace moderne şi creativitate în educaţia religioasă
|
V.29.
|
Negocierea şi soluţionarea conflictelor din şcoală
|
V.30.
|
Perfecţionarea activităţii cadrelor didactice prin mentorat
|
V.31.
|
Primii paşi spre Europa
|
V.32.
|
Profesor pentru Programul “AFTER SCHOOL”
|
V.33.
|
Proiect metodic pentru abilitarea profesorilor metodişti
|
V.34.
|
Provocări actuale în didactica istoriei
|
V.35.
|
Responsabil formare continuă şi perfecţionare în unităţile şcolare
|
V.36.
|
Schimb de metode şi practici referitoare la alternativele educaţionale: Step by Step, Waldorf, Pedagogia curativă, Laborătorul Montessori
|
V.37.
|
Şcoală şi comunitate
|