II.33. Prevenirea şi combaterea violenței școlare şi a unor forme de adicție
November 26, 2024II.35. Program de formare a cadrelor didactice cu grad didactic I și II în vederea dezvoltării competențelor de evaluare a probelor practice/ orale în profilul postului și a inspecțiilor speciale la clase
November 26, 2024Grup țintă: personal didactic de predare/ personal cu funcții de conducere, de îndrumare și control/ personal didactic auxiliar
Criterii curriculare:
- Nota argumentativă
Responsabilii comisiilor pentru proiecte europene membrii echipelor de proiect implicați in proiectarea si derularea proiectelor europene trebuie să demonstreze o serie de abilități și competențe în plan profesional, didactic și social, prin creativitatea, rigurozitatea și competența de a scrie si aplica proiecte in programul Erasmus.
- Informații generale
Domeniul tematic al programului | Denumirea programului | Grup țintă | Formă de organizare | Nr. total de ore | Distribuția nr. de ore/ forme de organizare | Coordonator program | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | ||||||
Educație interculturala, multiculturala și plurilingvism | Principii de baza in scrierea unui proiect erasmus de succes | personal didactic de predare/ personal cu funcții de conducere, de îndrumare și control/ personal didactic auxiliar | Blended learning | 24 | 10 | 8 | 6 | profesor metodist CCD
Ciochină Luisa Ana |
- Scopul programului
Asigurarea principiilor de baza ale programului Erasmus pentru membrii echipelor de proiect implicați in proiectarea si derularea proiectelor europene .
- Competențe formate/ dezvoltate
– Proiectarea privind managementul proiectelor europene.
– Prezentarea propunerile de proiect conform criteriilor date de experții evaluatori.
– Îmbunătățirea capacitații de implementare a proiectelor ERASMUS+
- Locație de desfășurare:
– pentru componenta online: platforma CCD Gsuite for Education
– pentru componenta față – în – față: CCD și iliale CCD
- Plan de învățământ program avizat
Nr.
crt. |
Denumire modul/ temă | Nr. total ore/ modul/ temă | Distribuție nr. de ore/ pe formă de organizare | ||
Față – în – față | Online sincron | Online asincron | |||
1. | Asigurarea principiilor de baza ale programului Erasmus+ | 4 | 1 | 1 | 2 |
2. | Importanța acreditarii pentru domeniul educație școlara | 4 | 1 | 1 | 2 |
3. | Importanța acreditarii pentru domeniul educație școlara | 6 | 3 | 2 | 1 |
4. | Implementarea proiectelor ERASMUS+ | 8 | 3 | 3 | 2 |
5. | Exemple de bune practici | 2 | – | 2 | – |
Nr. total ore/ program avizat | 24 | 8 | 9 | 7 |
- Modalități de evaluare a cursanților
Evaluare pe parcurs teorie | Evaluare pe parcurs aplicaţii | Evaluare finală |
Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față și finalizarea temelor offline. | Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs. | Portofoliu individual |
Structura portofoliului de evaluare:
Elaborarea unui plan de proiect conform cerințelor date în curs.
Resurse umane
- Formatori implicați
– prof. Matei Marilena, profesor inginer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– prof. Toma Mihaela, profesor limba engleză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
- Coordonatorul programului: profesor metodist CCD Vâlcea Ciochină Luisa Ana