III.31. Managementul activităților extracurriculare
November 4, 2019III.33. Managementul resurselor umane în învățământul preuniversitar
November 4, 20191. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: Directorii unităților de învățământ, profesori coordonatori – toate nivelele de învăţământ
Justificarea ofertei: programul propune șase module tematice utile cadrelor didactice care îndeplinesc atribuțiile de management în unitățile de învățământ să proiecteze, să organizeze , să conducă și să evaluaeze procesele care determină creșterea calității educației oferite de un furnizor.
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare a programului: Liceul Tehnologic Forestier Rm.Vâlcea
Curriculum-ul programului:
Competenţe vizate:
- Aprofundarea cadrului legislativ al profesiei;
- Analiza specificităţii şi particularităţilor activităţii de asistenţă psihopedagogică la nivele de învăţământ diferite;
- Proiectarea mecanismelor de evaluare si asigurare a calitatii
- Aplicarea principiilor, metodelor, instrumentelor de autoevaluare institutionala
Planificarea pe module tematice
Nr. crt. |
Modul |
Nr. ore |
1. |
Obiectivele evaluării ARACIP |
4 |
2. |
Scopul evaluării ARACIP |
4 |
3. |
Instrumente specifice evaluării ARACIP |
4 |
4. |
Legislație ARACIP |
4 |
5. |
Management și comunicare |
3 |
6. |
Leadership și calitate |
3 |
7. |
Evaluare finală |
2 |
Calendarul programului
Ziua |
Intervalul orar |
Tema |
Tip de activitate |
I (8 h) |
8 – 10 |
Obiectivele evaluării ARACIP
Scopul evaluării ARACIP |
Curs |
10 – 12 |
Aplicaţii |
||
12 – 14 |
Curs |
||
14 – 16 |
Aplicaţii |
||
II (8 h) |
8 – 10 |
Instrumente specifice evaluării ARACIP
Legislație ARACIP |
Curs |
10 – 12 |
Aplicaţii |
||
12 – 14 |
Curs |
||
14 – 16 |
Aplicaţii |
||
III (6h) |
8 – 10 |
Management și comunicare
Leadership și calitate |
Curs |
10 – 12 |
Aplicaţii |
||
12 – 14 |
Curs |
||
Aplicații |
|||
IV (2h) |
9 – 11 |
Evaluare finală |
Evaluare |
Modalități de evaluare
Evaluare teorie |
Evaluare aplicaţii |
Evaluare finală |
Prezenţă şi implicare |
Activitatea la seminar – prezenţă activă, lucrul în echipă, calitatea produselor activităţii |
Alcătuirea şi prezentarea unui portofoliu personal: PDI/ PAS |
2. Resurse umane
2.1. Formatori implicați:
– Prof. Adina Dobrete, profesor discipline economice, inspector școlar, gr. I., certificat ANPC formator
– Prof. Mihai Fârtat, profesor fizică, director, gr. I, cetificat ANPC formator.
– Prof. Doru Dumbrăvescu, profesor informatică, inspector școlar, gr. I., certificat ANPC formator
2.2. Coordonatorul programului (profesor metodist CCD)