III.52. Școala incluzivă – școală pentru toți
November 4, 2019III.54. Tulburările de limbaj – prevenirea și corectarea acestora
November 4, 20191. Criterii curriculare
Publicul ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preuniversitar
Justificarea ofertei: Abilitarea cadrelor didactice pentru pentru a acţiona responsabil şi profesionist într-un mediu descentralizat prin integrarea tehnologiei de informare și comunicare în managementul educațional
Durata: 24 ore
Locul de desfășurare a programului: Școala Gimnazială ”Anton Pann”, Râmnicu Vâlcea, CCD Vâlcea
Curriculum-ul programului:
Competenţe vizate:
– identificarea variabilelor comunicării și a barierelor care împiedică transmiterea/ receptarea/ înțelegerea corectă a unui mesaj;
– cunoaşterea principalelor reguli pentru integrarea tehnologiei IT în activitatea didactică;
– reconstruirea culturii organizaţionale a mediului şcolar prin eficientizarea procesului de comunicare.
Planificarea modulelor tematice
Nr. crt. |
Modul |
Nr. ore |
1. |
Clarificarea conceptelor managementului educaţional |
2 |
2. |
Cunoașterea funcțiilor managementului educațional și aplicarea lor la specificul organizației școlare |
4 |
3. |
Componente structurale necesare instituției de învățământ pentru creșterea performanței ofertei educaționale |
6 |
4. |
Aplicarea TIC în Management Educțional |
10 |
5. |
Evaluare finala |
2 |
Calendarul programului
Ziua |
Interval orar |
Tema |
Tip activitate |
I (6h) |
8 – 14 |
Clarificarea conceptelor managementului educaţional Cunoașterea funcțiilor managementului educațional și aplicarea lor la specificul organizației școlare |
Teorie + aplicații |
II (8h) |
8 – 16 |
Componente structurale necesare instituției de învățământ pentru creșterea performanței ofertei educaționale Aplicarea TIC în Management Educțional |
Teorie + aplicații |
III (8h) |
8-16 |
Componente structurale necesare instituției de învățământ pentru creșterea performanței ofertei educaționale |
Teorie + aplicații + evaluare |
IV |
9 – 11 |
Evaluare finala |
evaluare |
Modalități de evaluare
Evaluare teorie |
Evaluare aplicaţii |
Evaluare finală |
10% Prezenţă şi implicare |
40%, procent repartizat pentru:
|
50% – elaborarea temelor propuse, susţinerea uneia dintre ele, prin utilizarea unor programe digitale alese de propunător: STRUCTURA PORTOFOLIULUI DE EVALUARE |
2. Resurse umane
2.1. Formatori implicați:
– Din Maria-Andreea, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
– Burlan Eugen Adrian, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea
2.2. Coordonatorul programului (profesor metodist CCD ) Prof. Șandru Valeria