October 2014

October 29, 2014

METODOLOGIE DEF 2015

METODOLOGIA de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ 2015, precum si anexele le puteti gasi AICI.
October 29, 2014

METODOLOGIE DEF 2015

METODOLOGIE de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ – AICI ANEXA 1 – AICI ANEXA 2 – AICI ANEXA 3 – AICI  
October 2, 2014

III.35. TEHNICI DE LUCRU ÎN BIBLIOTECĂ

1.Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat:bibliotecari şcolari Justificarea ofertei: Bibliotecile sunt principalele structuri implicate în culegerea, prelucrarea şi diseminarea informaţiilor. Ele sunt centre de informare, cercetare, documentare şi pun la dispoziţia utilizatorilor informaţii din toate domeniile. Biblioteca, bibliotecarii sunt nevoiţi să […]
October 2, 2014

III.34. ȘCOALA ALTFEL. PROGRAM PERSONALIZAT

1. Criterii curriculare Publicul ţintă vizat: responsabilii ariilor curriculare/comisiilor metodice din unitățile de învățământ preuniversitar Justificarea ofertei: dezoltarea competențelor specific de proiectare a curriculum-ului integrat, de muncă în echipă, de evaluare a activităților de învățare în contexte nonformale și informale […]
October 2, 2014

III.33. ŞCOALA – PARTENER AL PĂRINŢILOR ÎN EDUCAREA COPIILOR

Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preşcolar şi primar Justificarea ofertei:o mare parte din viaţa copilului se va desfăşura în grădiniţă, apoi în şcoală, iar de armonia dintre cele două medii educaţionale depinde mult dezvoltarea sa viitoare […]
October 2, 2014

III.32. STRATEGII DIDACTICE INTERACTIVE ÎN PERSPECTIVĂ INTEGRATĂ LA CICLUL PRIMAR

1. Criterii curriculare: Tipul programului: Formare de scurtă durată. Public – ţintă vizat: cadrele didactice din învăţământul primar Justificarea ofertei: Perfecţionarea pregătirii metodice a profesorului pentru învăţământul primar, în scopul sporirii eficienţei lecţiei, prin formarea de competențe ce presupun aşezarea […]
October 2, 2014

III.31. RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI PERFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE

1. Criterii curriculare: Publicul – ţintă public:responsabili formare continuă şi perfecţionare din unităţile şcolare (personal didactic şi didactic auxiliar) Justificarea ofertei: Responsabilul cu formarea continuă este persoana desemnată de conducerea unităţii de învăţământ să gestioneze activitatea de dezvoltare profesională şi […]
METODOLOGIE DEF 2015
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more
Skip to content