October 2, 2014

October 2, 2014

III.35. TEHNICI DE LUCRU ÎN BIBLIOTECĂ

1.Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat:bibliotecari şcolari Justificarea ofertei: Bibliotecile sunt principalele structuri implicate în culegerea, prelucrarea şi diseminarea informaţiilor. Ele sunt centre de informare, cercetare, documentare şi pun la dispoziţia utilizatorilor informaţii din toate domeniile. Biblioteca, bibliotecarii sunt nevoiţi să […]
October 2, 2014

III.34. ȘCOALA ALTFEL. PROGRAM PERSONALIZAT

1. Criterii curriculare Publicul ţintă vizat: responsabilii ariilor curriculare/comisiilor metodice din unitățile de învățământ preuniversitar Justificarea ofertei: dezoltarea competențelor specific de proiectare a curriculum-ului integrat, de muncă în echipă, de evaluare a activităților de învățare în contexte nonformale și informale […]
October 2, 2014

III.33. ŞCOALA – PARTENER AL PĂRINŢILOR ÎN EDUCAREA COPIILOR

Criterii curriculare Publicul  ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul preşcolar şi primar Justificarea ofertei:o mare parte din viaţa copilului se va desfăşura în grădiniţă, apoi în şcoală, iar de armonia dintre cele două medii educaţionale depinde mult dezvoltarea sa viitoare […]
October 2, 2014

III.32. STRATEGII DIDACTICE INTERACTIVE ÎN PERSPECTIVĂ INTEGRATĂ LA CICLUL PRIMAR

1. Criterii curriculare: Tipul programului: Formare de scurtă durată. Public – ţintă vizat: cadrele didactice din învăţământul primar Justificarea ofertei: Perfecţionarea pregătirii metodice a profesorului pentru învăţământul primar, în scopul sporirii eficienţei lecţiei, prin formarea de competențe ce presupun aşezarea […]
October 2, 2014

III.31. RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI PERFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE

1. Criterii curriculare: Publicul – ţintă public:responsabili formare continuă şi perfecţionare din unităţile şcolare (personal didactic şi didactic auxiliar) Justificarea ofertei: Responsabilul cu formarea continuă este persoana desemnată de conducerea unităţii de învăţământ să gestioneze activitatea de dezvoltare profesională şi […]
October 2, 2014

III.30. PROIECTAREA INTEGRATĂ CU RESURSE TIC

1. Criterii curriculare: Tipul programului: abilitare curriculară Public – ţintă vizat: cadre didactice din învăţământul primar, gimnazial şi liceal, care doresc sa-si imbunatateasca folosirea calculatorului in cadrul  activitatilor scolare si extrascolare Justificarea ofertei: existenţa laboratoarelor de informatica din fiecare unitate scolara, […]
October 2, 2014

III.29. PERFECȚIONAREA PROFESORILOR METODIȘTI DIN IPT

1. Criterii curriculare: Tipul programului: formare şi dezvoltare profesională la propunerea Inspectoratului Şcolar Publicul – ţintă public:profesori din învăţământul liceal tehnologic care predau discipline din IPT având gradul didactic I Justificarea ofertei: Stimularea capacităţilor pedagogice şi sociale de proiectare, realizare, […]
October 2, 2014

III.28. PERFECŢIONAREA ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIN E-LEARNING

1. Criterii curriculare Publicul ţintă vizat:Cadre didactice din învăţământul preuniversitar Justificarea ofertei: Proiectul îşi propune să desfăşoare activităţi ce vizează cunoaşterea şi utilizarea instrumentelor clasice şi moderne specifice învăţământului electronic, contribuind astfel în mod direct la îmbunătăţirea activităţii cadrelor didactice, […]
III.35. TEHNICI DE  LUCRU ÎN BIBLIOTECĂ
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more
Skip to content