Oferta 2023-2024

1.Criterii curriculare

Public - țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar,  personal didactic auxiliar

Justificarea ofertei:

            Programul îşi propune să desfăşoare activităţi interactive și colaborative ce vizează utilizarea instrumentelor TIC la clasă în diferite forme, cât mai utile și atractive pentru procesul de învățare al elevilor. În plus, se dorește a fi un  sprijin real pentru extinderea învățării în afara spațiului sălii de clasă prin educația online.

Durata: 24 ore

Curriculum-ul programului:

a. Competențe vizate:

1. Integrarea instrumentelor  TIC  în activitatea didactică și proiectarea de activități educaționale interactive bazate pe investigație, creativitate, gândire critică, lucru în echipă și interdisciplinaritate;

2. Crearea de conținut educațional digital folosind resurse digitale variate pentru educație.

3. Utilizarea metodelor și strategiilor didactice de predare – învățare - evaluare diferențiată în învățarea online .

b. Forma de organizare a programului: webinarii fata în fața și teme offline

c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpului Didactic Vâlcea - Gsuite for Education

Tipuri de aplicații folosite: aplicații web educaționale diverse, tutoriale, chestionare, teme, autoevaluări și evaluări, fișe de lucru, studii de caz, contribuții de idei și practici, proiect final.

d. Planificarea modulelor tematice

Module

Total ore

Teorie

Aplicaţii

Evaluare

Tema 1. Învățarea și predarea digitală

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Tema 2. Predare – învățare - evaluare diferențiată în mediul online

4 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

3(webinar față în față)

-

Tema 3. Resurse TIC  pentru educație

6 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

4(webinar față în față)

-

Tema 4. Pericolele din mediul online

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

6 (teme offline)

2 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

5 (teme offline)

1 (offline)

Evaluare finală

2 (webinar față în față)

-

-

2 (webinar față în față)

Total

24

7

14

3

 

e. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tip activitate

I

(4h)

08.00 -  10.00

10.15 -  12.15

Învățarea și predarea digitală

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

II

(4h)

08.00- 10.00

10.15- 12.15

Predare - învățare - evaluare diferențiată în  mediul online

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

III

(4h)

08.00-10.00

10.15– 12.15

Resurse TIC pentru educație

Teorie + aplicații + evaluare

(webinar față în față)

IV

(4h)

08.00– 10.00

10.15– 12.15

Pericolele din mediul online

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

V

(2h)

08.00– 10.00

 

Aplicații

aplicații

(webinar față în față)

VI

(4h)

08.00-12.00

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

aplicații

(teme offline)

VII

(2h)

09.00– 11.00

Evaluare finală

Evaluare

(webinar față în față)

 

f. Modalități de evaluare

Evaluare pe parcurs teorie

Evaluare pe parcurs  aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea  temelor offline.

Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs.

Portofoliu individual

 

Structura portofoliului de evaluare:

- Învățarea și predarea digitală – o analiză SWOT

- Crearea unei resurse de învățare /  evaluare  folosind TIC

 

2. Resurse umane

a. Formatori implicați:

- Prof. dr. Ochia Mădălina Camelia, Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân”, Rm. Vâlcea, Fizică, formator judeţean, (certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

- Prof. gr. I Ochia Florin Cristian, Colegiul Naţional de Informatică „Matei Basarab”, Rm. Vâlcea, Informatică, formator judeţean, (certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

- Prof. Mărgărita Elena Antoanela, profesor metodist CCD, certificat formator acreditat CNFPA.

 

b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD

1.Criterii curriculare

Public - țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar

Justificarea ofertei:

            Programul de formare îşi propune să contribuie la perfecţionarea cadrelor didactice privind proiectarea curriculară la proces de instruire diferenţiată şi personalizată având la bază teoria inteligenţelor multiple presupune un ritm propriu de învăţare şi dezvoltare a deprinderilor. Ştiinţele, disciplinele socio-umane, proiectele din domeniul artelor integrează interesele şi abilităţile elevului. Progresul în cadrul fiecărei discipline este evaluat în baza unor standarde de evaluare. Elevii participă în stabilirea unor scopuri individuale în cadrul fiecărei discipline, evaluând propriul progres, şi descoperind şi găsind căi şi modalităţi proprii de a dobândi şi exprima noile cunoştinţe.

Durata: 24 ore

Curriculum-ul programului:

a. Competențe vizate:

identificarea conceptelor fundamentale privind problematica educaţiei diferenţiate;

analiza  si  interpretarea  sistemului  normativ  care  asigură  realizarea  instruirii diferenţiate la clasă;

analiza elementelor de specificitate a educaţiei în clasa diferenţiată.

b. Forma de organizare a programului: webinarii fata în fața și teme offline

c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpului Didactic Vâlcea - Gsuite for Education

Tipuri de aplicații folosite: aplicații web educaționale diverse, tutoriale, chestionare, teme, autoevaluări și evaluări, fișe de lucru, studii de caz, contribuții de idei și practici, proiect final.

d. Planificarea modulelor tematice

Module

Total ore

Teorie

Aplicaţii

Evaluare

Tema 1 Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru

- Modalităţi de proiectare curriculară şi instruire

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Tema 2 Potenţial, instruire, motivaţie, succes şi insucces şcolar

4 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

3(webinar față în față)

-

Tema 3 Strategii de diferenţiere a instruirii

6 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

4(webinar față în față)

-

Tema 4 Particularităţi ale învăţării la elevii cu cerinţe educative speciale

Tema 5 Implicaţiile e-learning-ului în diferenţierea instruirii

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

6 (teme offline)

2 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

5 (teme offline)

1 (offline)

Evaluare finala

2 (webinar față în față)

-

-

2 (webinar față în față)

Total

24

7

14

3

 

e. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tip activitate

I

(4h)

08.00 -  10.00

 

10.15 -  12.15

Tema 1 Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru

Modalităţi de proiectare curriculară şi instruire

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

II

(4h)

08.00- 10.00

10.15- 12.15

Tema 2 Potenţial, instruire, motivaţie, succes şi insucces şcolar

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

III

(4h)

08.00-10.00

10.15– 12.15

Tema 3 Strategii de diferenţiere a instruirii

Teorie + aplicații + evaluare

(webinar față în față)

IV

(4h)

08.00– 10.00

10.15– 12.15

Tema 4 Particularităţi ale învăţării la elevii cu cerinţe educative speciale

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

V

(2h)

08.00– 10.00

 

Tema 5 Implicaţiile e-learning-ului în diferenţierea instruirii

aplicații

(webinar față în față)

VI

(4h)

08.00-12.00

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

Aplicații

(teme offline)

VII

(2h)

09.00– 11.00

Evaluare finala

Evaluare

(webinar față în față)

 

f. Modalități de evaluare

Evaluare pe parcurs teorie

Evaluare pe parcurs  aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea  temelor offline.

Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs.

Portofoliu individual.

 

Structura portofoliului de evaluare:

- Un proiect didactic la disciplina predată, care să aibă în vedere instruirea diferenţiată, utilizând strategii moderne de predare-învăţare-evaluare.

- Un Plan de intervenţie personalizat pentru disciplina predată

 

2. Resurse umane

a. Formatori implicați:

- Prof. dr. Ochia Mădălina Camelia, Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân”, Rm. Vâlcea, Fizică, formator judeţean, (certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

- Prof. gr. I Lalu Mihaela Victoria, Liceul Tehnologic „Ferdinand I”, Rm. Vâlcea, Geografie, Fizică, Chimie, formator, (certificat formator acreditat ANC, recunoscut de ME)

- Prof. gr. I Lalu Jany, Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân”, Rm. Vâlcea, Geografie, formator, (certificat formator acreditat ANC, recunoscut de ME)

- Prof. gr. I Ochia Florin Cristian, Colegiul Naţional de Informatică „Matei Basarab”, Rm. Vâlcea, Informatică, formator judeţean, (certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD

1. Criterii curriculare

Public - țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar

Justificarea ofertei: Programul de formare îşi propune să eficientizeze elaborarea CDȘ-urilor întrucât tendința sistemului de învăţământ, orientat spre formarea și dezvoltarea competenţelor-cheie, este de a valorifica, tot mai mult, un nou model de predare-învățare a disciplinelor școlare, în care sunt consolidate cunoștințe din diverse arii curriculare, în vederea educării unei persoane inteligente, capabile să înțeleagă lumea înconjurătoare și să răspundă imperativelor acesteia, printr-o unitate a cunoașterii.

Durata: 24 ore

Curriculum-ul programului:

a. Competențe vizate:

- Eficientizarea demersului didactic prin intermediul metodelor active-participative centrate pe elev.

- Dobândirea mecanismelor care să permită modificarea dispoziţiei interioare a destinatarului, schimbarea convingerilor, credinţelor, acţiunilor, reprezentărilor sale.

- Organizarea și adecvarea demersului didactic în vederea promovării principiilor și valorilor unui învățământ de calitate.

- Respectarea principiilor și regulilor de prelucrare a datele personale conform legislației în vigoare.

b. Forma de organizare a programului: webinarii sincron, online și teme offline

c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpului Didactic Vâlcea - Gsuite for Education

d. Planificarea modulelor tematice

Module

Total ore

Teorie

Aplicaţii

Evaluare

Tema 1 Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru.  Raportarea la principiile și regulile de prelucrare a datele personale statuate în Regulamentul UE 2016/ 679 al Parlamentului European.

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Tema 2 Competențe formate prin abordarea transdisciplinară. Metode active-participative centrate pe elev

4 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

3(webinar față în față)

-

Tema 3 Comunicarea în școala incluzivă

Predarea integrată, premisă a stimulării motivației școlare

6 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

4(webinar față în față)

-

Tema 4 Activități transdisciplinare integrate în procesul instructive-educativ. Evaluarea formativă în abordarea transdisciplinară

2 (webinar față în față)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

6 (teme offline)

2 (webinar față în față)

2 (webinar față în față)

5 (teme offline)

1 (offline)

Evaluare finală

2 (webinar față în față)

-

-

2 (webinar față în față)

Total

24

7

14

3

 

e. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tip activitate

I

(4h)

08.00 -  10.00

10.15 -  12.15

Tema 1 Aspecte organizatorice și formarea echipelor de lucru.  Raportarea la principiile și regulile de prelucrare a datele personale statuate în Regulamentul UE 2016/ 679 al Parlamentului European.

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

II

(4h)

08.00- 10.00

10.15- 12.15

Tema 2 Competențe formate prin abordarea transdisciplinară. Metode active-participative centrate pe elev

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

III

(4h)

08.00-10.00

10.15– 12.15

Tema 3 Comunicarea în școala incluzivă

Predarea integrată, premisă a stimulării motivației școlare

Teorie + aplicații + evaluare

(webinar față în față)

IV

(4h)

08.00– 10.00

10.15– 12.15

Tema 3 Comunicarea în școala incluzivă

Predarea integrată, premisă a stimulării motivației școlare

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

V

(2h)

08.00– 10.00

 

Tema 4 Activități transdisciplinare integrate în procesul instructive-educativ. Evaluarea formativă în abordarea transdisciplinară

aplicații

(webinar față în față)

VI

(4h)

08.00-12.00

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

Aplicații

(teme offline)

VII

(2h)

09.00– 11.00

Evaluare finală

Evaluare

(webinar față în față)

 

f. Modalități de evaluare

Evaluare pe parcurs teorie

Evaluare pe parcurs  aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile față în față. și finalizarea  temelor offline.

Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs.

Portofoliu individual

 

Structura portofoliului de evaluare:

1. Elaborarea unui document cu activități transdisciplinare integrate într-un demers didactic.

2. Elaborarea analizei de nevoi pe un criteriu dat.

 

2.Resurse umane

a. Formatori implicați

- prof. Samoilă Daniela Mihaela – profesor istorie, inspector școlar, grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

- prof. Vețeleanu Alina Nicoleta – profesor limba și literatura franceză, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

- prof. Mihăilescu Alina – profesor limba și literatura română, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea.

b. Coordonatorul programului: profesor metodist CCD

 

 

1.Criterii curriculare

Publicul țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar

Justificarea ofertei:

 Cunoașterea problematicii Holocaustului contribuie la o înțelegere profundă a lumii în care trăim. Generațiile actuale evoluează sub semnul unei crize de valori, în care compasiunea, toleranța și chiar susținerea ideii de regim democratic își găsesc tot mai greu locul în universul preocupărilor lor cotidiene.

Istoria recentă a demonstrat că pericolul statului totalitar nu a dispărut și ar fi o greșeală să credem că el a rămas doar în manualele  de istorie. Naționalismul exacerbat și fundamentalismul religios sunt pericole reale pentru societatea românească și anunță o renaștere a gândirii de tip totalitar.

            Elevii și profesorii au nevoie de instrumente care să le stimuleze gândirea critică, discernământul științific, etic și moral, iar istoria Holocaustului oferă din plin astfel de ocazii. Raportarea la principiile și regulile de prelucrare a datele personale conform legislației în vigoare.

Durata: 24 ore

Curriculum-ul programului:

a. Competenţe vizate:

1. Raportarea la principiile și regulile de prelucrare a datele personale conform legislației în vigoare.

2. Aplicarea instrumentelor care stimulează gândirea critică, discernământul științific, etic și moral.

3. Listarea aspectelor de ordin moral şi spiritual create de evenimentele Holocaustului şi modul în care au aplicabilitate în societatea contemporană

b. Forma de organizare a programului: webinarii sincron și teme offline

c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpuilui Didactic Vâlcea - Gsuite for Education;

Tipuri de aplicații folosite: padlet, jamboard, mentimeter, wordart, kahoot, etc.

d. Planificarea modulelor tematice

Teme

Total ore

Teorie

Aplicaţii

Evaluare

Principii și reguli de prelucrare a datele personale conform legislației în vigoare.

2 (webinar sincron online)

1 (webinar față în față)

1(webinar față în față)

-

Discursul antisemit în epoca contemporană

4 (online mixt)

2 (webinar față în față)

2 (teme offline)

-

Memoria  Holocaustului: discriminare, deportare, exterminare

6 (online mixt)

2 (webinar față în față)

4 (teme offline)

-

Educația despre Holocaust. Pedagogie și legislație

2 (webinar sincron online)

 

2 (webinar față în față)

-

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

8(online mixt)

2 (webinar față în față)

5 (teme offline)

1 (offline)

Evaluare finala

2 (webinar sincron online)

-

-

2 (webinar față în față)

Total

24

7

14

3

 

e. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tip activitate

I

(6h)

08.00 -  10.00

 

10.15 -  12.15

12,30 – 14,30

Principii și reguli de prelucrare a datele personale conform legislației în vigoare.

Discursul antisemit în epoca contemporană

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

 

Aplicații (teme offline)

II

(6h)

08.00- 10.00

10.15- 14.15

Memoria  Holocaustului: discriminare, deportare, exterminare

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

Aplicații (teme offline)

III

(4h)

08.00-10.00

 

10.15 -  12.15

 

Educația despre Holocaust. Pedagogie și legislație

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

 

IV

(6h)

8,00 – 14,00

Aplicații practice e-learning (elaborarea temelor de portofoliu)

Aplicații (teme offline)

V

(2h)

09.00– 11.00

Evaluare finala

Evaluare

(webinar față în față)

 

f. Modalități de evaluare

Evaluare pe parcurs teorie

Evaluare pe parcurs  aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile sincron față în față și finalizarea  temelor offline.

Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs.

Portofoliu individual.

 

 

Structura portofoliului de evaluare:

1.      Eseu – Ce să predăm despre Holocaust?

2.      Proiectarea unui demers didactic prin care să se formeze sentimente de responsabilitate personală ca cetățean democratic și se valorifică regulile de prelucrare a datele personale.

 

2. Resurse umane

a. Formatori implicaţi:

- prof. Dobrete Florentina Adina – director CCD, grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea, formator național

- Prof. Ciocan Vetuța – inspector școlar, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Ciocan Valentin – profesor, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Samoilă Daniela Mihaela – inspector, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Diaconu Maria Aurelia, profesor, doctorat, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Ulmeanu Dan Laurențiu, profesor istorie, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

- Prof. Tudosoiu Gheorghe Daniel, profesor, certificat formator acreditat ANPC, adeverință formator CCD Vâlcea

b. Coordonatorul programului profesor metodist CCD

1. Criterii curriculare

Publicul - țintă vizat: cadre didactice cu statut de suplinitor necalificat sau în curs de calificare din învățământul preuniversitar 

Justificare:

Pregătirea profesorilor cu statut de suplinitor necalificat sau în curs de calificare în vederea  susținerii unui act educațional de calitate. Conținuturile prezentate în cadrul modulelor tematice vor fi aplicate în conformitate cu Legea învățământului preuniversitar 198/ 2023 și cu programele pentru susținerea examenelor naționale de definitivare în vigoare.

Durata: 24 ore

Curriculum-ul programului

a. Competențe vizate:

- Utilizarea documentelor școlare reglatoare;

- Cunoașterea și aplicarea instrumentelor de lucru specifice proiectării didactice

- Formarea abilităților de corelare a proiectării didactice cu evaluarea;

- Dezvoltarea abilității de abordare trans disciplinară a lecțiilor;

- Aplicarea modelului comunicativ-funcțional în toate domeniile disciplinei

b. Forma de organizare a programului: formare față în față, webinarii sincron și teme offline

c. Platforma educațională utilizată: Casa Corpului Didactic Vâlcea - G Suite for Education;

d. Planificarea pe module tematice:

Nr.

crt.

Modul tematic

Total ore

Teorie

Aplicatii

Evaluare

1

Elemente de metodică și pedagogie generală

4

1 (webinar față în față)

3 (o oră webinar față în față + două ore asincron/ tema classroom)

-

2

Managementul clasei de elevi

4

1(webinar față în față)

3 (o oră webinar față în față + două ore asincron/ tema classroom)

-

3

Documente de proiectare didactică: programa școlară, planificarea, proiectul de lecție 

4

1(webinar față în față)

3 (o oră webinar față în față + două ore asincron/ tema classroom)

-

4

Tehnici de evaluare – aplicații pe discipline de specialitate (itemi de evaluare)

4

1(webinar față în față)

3 (o oră webinar față în față + două ore asincron/ tema classroom)

-

5

Surse de activitate de învățare interactivă multimedia – manualul digital

4

1 (față în față)

3 (aplicații față în față)

-

6

Aplicații specifice disciplinei predate

2

1 (față în față)

 

1 ora (față în față)

7

Evaluare finală

2

 

 

2 (asincron online)

 

Total

24

6

15

3

 

 

e. Calendarul programului

Ziua

Interval orar

Tema

Tip activitate

I

(4h)

 

 

08.00 -  10.00

 

Elemente de metodică și pedagogie generală

Managementul clasei de elevi

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

10.00 -  12.00

 

două ore asincron/ tema classroom

II

(4h)

08.00 -  11.00

 

Documente de proiectare didactică: programa școlară, planificarea, proiectul de lecție 

 

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

10.00 -  12.00

 

două ore asincron/ tema classroom

III

(4h)

08.00 -  10.00

 

Tehnici de evaluare – aplicații pe discipline de specialitate (itemi de evaluare)

Teorie + aplicații + evaluare (webinar față în față)

10.00 -  12.00

 

două ore asincron/ tema classroom

IV

(4h)

08.00 -  11.00

 

Surse de activitate de învățare interactivă multimedia – manualul digital

 

Teorie + aplicații

(webinar față în față)

10.00 -  12.00

 

două ore asincron/ tema classroom

V

(6h)

08.00– 12.00

 

Aplicații specifice disciplinei predate

Aplicații

(față în față)

12.00 -  14.00

 

(față în față)

VI

(2h)

09.00– 11.00

Evaluare finala

Evaluare

(webinar față în față)

 

f. Modalităţi de evaluare

 Evaluare teorie

Evaluare aplicaţii

Evaluare finală

Prezenţa şi gradul de implicare în sarcinile stabilite în webinariile sincron față în față și finalizarea  temelor offline.

Finalizarea temelor offline, calitatea rezultatelor activităţii și profunzimea competențelor formate participanților la curs.

Portofoliu individual

 

STRUCTURA PORTOFOLIULUI DE EVALUARE:

ü  Proiectul unității de învățare

ü  Proiect didactic (cu resurse  online)

ü  Test de evaluare (3 categorii de itemi)

 

2. Resurse umane

a. Formatori implicați:

- prof. Dobrete Florentina Adina – director CCD, grad didactic I, certificat Formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea, formator național

- prof. Ciobanu Dumitru – profesor discipline tehnice, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

- prof. Ciochină Luisa Ana, profesor metodist CCD, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea, formator național

- prof. Mărgărita Elena Antoanela, profesor metodist CCD, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

- prof. Şandru Valeria – profesor metodist al Casei Corpului Didactic Vâlcea, formator CRED, formator PROF,  Google APS trainer, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea, formator național

- prof. Tudosoiu Gheorghe Daniel, profesor metodist CCD, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), adeverință formator CCD Vâlcea

- prof. Andrei Simona, profesor pedagogie și instruire practică, grad didactic I, certificat formator acreditat ANPC

- prof. Mitu Laura, profesor învățământ preșcolar, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA), formator național

- prof. Tudor Mădălina Maria, profesor învățământ preșcolar, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

- prof. Ileana Andreea, profesor învățământ preșcolar, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

- prof. Ciuca Ana Maria, profesor învățământ preimar, director, grad didactic I, certificat formator acreditat ANC (CNFPA)

b. Coordonatorul programului profesor metodist CCD