I. PROGRAME ACREDITATE FĂRĂ TAXĂ:
Programe de formare continuă acreditate MECTS (OM nr. 7430/ 28.12.2012) în cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/63666 ”Program de formare inovativ – cariera de succes în învățământul preuniversitar” – PROFICS.
I.1. |
Proiectarea curriculum-ului centrat pe competenţe (89 ore – 25 credite profesionale transferabile) |
I.2. |
Management organizaţional şi de grup (82 ore – 24 credite profesionale transferabile) |
I.3. |
Stategii de învățare activă în educația formală și informală (82 ore – 24 credite profesionale transferabile) |
II.PROGRAME ACREDITATE CU TAXĂ
DENUMIREA CURSULUI |
Taxa |
|
II.1. |
Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copii proveniți din grupurile vulnerabile – 15 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar) |
190 RON |
II.2. |
Comunicare instituţională – 14 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar) |
290 RON |
II.3. |
Leadership şi management educaţional în sistem descentralizat– 14 credite (personal cu funcţii de conducere, îndrumare şi control din învăţământul pruniversitar) |
290 RON |
II.4.
|
Management educaţional în sistem descentralizat – II – 25 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar) |
390 RON |
III. CURSURI AUTORIZATE CNFPA
DENUMIREA CURSULUI |
Taxa |
|
III.1. |
PROGRAM DE FORMARE A FORMATORILOR |
350 RON |
III.2. |
PROGRAM DE CERTIFICARE A MENTORILOR |
300 RON |
III.3. |
MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE |
350 RON |
III.4. |
PROGRAM DE PERFECTIONARE A METODISTILOR |
300 RON |
III.5. |
EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE |
500 RON |
III.6. |
Curs de specializare DEZVOLTATOR DE E-LEARNING |
400-600 RON |
IV. PROGRAME ÎN CURS DE ACREDITARE
DENUMIREA CURSULUI | |
---|---|
IV.1.
|
Abordarea virtuală a metodelor moderne activ-participative în predarea limbii şi literaturii române – 60 ore (15 credite) |
IV.2. |
Educatie pentru cultivarea caracterului – 60 ore (15 credite) |
IV.3. |
Intel@Teach – Instruirea in societatea cunoasterii – 89 ore (25 credite)
|
V. PROGRAME AVIZATE M.E.C.T.S.
DENUMIREA CURSULUI | |
---|---|
V.1.
|
ABORDAREA VIRTUALĂ A METODELOR MODERNE ACTIV-PARTICIPATIVE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE
|
V.2
|
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE. DOCUMENTELE PROFESORULUI
|
V.3.
|
CALITATEA EDUCAŢIEI ŞI VIOLENŢA ŞCOLARĂ |
V.4.
|
CALITATE ŞI CREATIVITATE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR |
V.5.
|
COMUNITATEA CLASEI DE ELEVI |
V.6.
|
COMUNITATEA ONLINE – MEDIU ACTIV DE ÎNVĂŢARE |
V.7.
|
CONSILIERE ŞI ORIENTARE ŞCOLARĂ |
V.8.
|
CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII |
V.9.
|
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR |
V.10.
|
DEZBATERE, ORATORIE ŞI RETORICĂ |
V.11.
|
DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR SOCIO-EMOŢIONALE LA COPIII CU VÂRSTE DE LA 3 LA 7 ANI |
V.12.
|
DIDACTICA FIZICII ŞI CHIMIEI |
V.13.
|
DIDACTICA SPECIALITĂŢII – ELECTROTEHNICĂ/ ELECTROMECANICĂ/ ENERGETICĂ |
V.14.
|
EDUCAREA CARACTERULUI – STANDARDELE MORALE ŞI CULTIVAREA CARACTERULUI |
V.15.
|
EDUCAŢIA MORAL – RELIGIOASĂ ÎN GRĂDINIŢĂ |
V.16.
|
EDUCAŢIE INCLUZIVĂ. INTERVENŢIE SPECIALIZATĂ CONFORM DIAGNOSTICULUI |
V.17.
|
EDUCAŢIE PENTRU SĂNĂTATE |
V.18.
|
EVALUARE ŞI EDUCAŢIE |
V.19.
|
EVALUAREA ŞI REGLAREA ACTIVITĂŢII DIDACTICE |
V.20.
|
EVALUATOR 2000+ |
V.21.
|
FORMAREA DE FACILITATORI PENTRU PREVENIREA ABANDONULUI ȘCOLAR |
V.22.
|
IMPLEMENTAREA TIC IN ACTIVITATEA DIDACTICA |
V.23.
|
INVATAREA INTERACTIVA ÎN PREDAREA LIMBILOR MODERNE (ENGLEZA, FRANCEZA, GERMANA) |
V.24
|
MANAGEMENTUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE FORMALE ŞI NONFORMALE |
V.25.
|
MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR |
V.26.
|
MANAGEMENT ORGANIZAȚIONAL |
V.27.
|
MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII- PROIECTAREA DEZVOLTĂRII INSTITUŢIONALE |
V.28.
|
MENTORAT ÎN EDUCAȚIE |
V.29.
|
METODE ACTIVE DE ÎNVĂŢARE; ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE |
V.30.
|
METODE ALTERNATIVE DE EDUCAŢIE |
V.31.
|
METODE INTERACTIVE ŞI DE GRUP |
V.32.
|
METODICA PREDĂRII MATEMATICII ÎN GIMNAZIU ŞI LICEU. MATEMATICĂ APLICATĂ |
V.33.
|
MODALITATI DE FORMARE SI DEZVOLTARE DE VALORI SI ATITUDINI PRIN ŞTIINŢE |
V.34. |
MIJLOACE MODERNE ŞI CREATIVITATE ÎN EDUCAŢIA RELIGIOASĂ |
V.35. |
NEGOCIEREA ŞI SOLUŢIONAREA CONFLICTELOR DIN ŞCOALĂ |
V.36. |
PERFECŢIONAREA ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIN E-LEARNING |
V.37. |
PAȘI SPRE EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ÎN GRĂDINIȚĂ |
V.38. |
PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE PRIN MENTORAT |
V.39. |
RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI RFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE |
V.40. |
TEHNICI FOLOSITE ÎN EDUCAŢIA PLASTICĂ |
V.41. |
FORMAREA PROFILULUI DE COMPETENȚE AL CADRULUI DIDACTIC PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR(CLASA PREGĂTITOARE) |
V.42. |
INTEGRAREA METODELOR ACTIV – PARTICIPATIVE ÎN STUDIUL LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE LA CICLUL PRIMAR |