I. PROGRAME ACREDITATE FĂRĂ TAXĂ:

Programe de formare continuă acreditate MECTS (OM nr. 7430/ 28.12.2012) în cadrul proiectului POSDRU/87/1.3/S/63666 ”Program de formare inovativ – cariera de succes în învățământul preuniversitar” - PROFICS.

 

I.1.

Proiectarea curriculum-ului centrat pe competenţe (89 ore – 25 credite profesionale transferabile)

I.2.

Management organizaţional şi de grup (82 ore – 24 credite profesionale transferabile)

I.3.

Stategii de învățare activă în educația formală și informală (82 ore – 24 credite profesionale transferabile)

 

II.PROGRAME ACREDITATE CU TAXĂ


DENUMIREA CURSULUI

Taxa

II.1.

Strategii de prevenire a părăsirii timpurii a școlii pentru copii proveniți din grupurile vulnerabile – 15 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar)

190 RON

II.2.

Comunicare instituţională – 14 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar)

 290 RON

II.3.

Leadership şi management educaţional în sistem descentralizat– 14 credite (personal cu funcţii de conducere, îndrumare şi control din învăţământul pruniversitar)

 290 RON

II.4.

Management educaţional în sistem descentralizat - II – 25 credite (cadre didactice din învăţământul preuniversitar)

390 RON

Top

III. CURSURI AUTORIZATE CNFPA


DENUMIREA CURSULUI

Taxa

III.1.

PROGRAM DE FORMARE A FORMATORILOR

350 RON

III.2.

PROGRAM DE CERTIFICARE A MENTORILOR

300 RON
III.3.

MANAGEMENTUL PROIECTELOR EUROPENE

350 RON
III.4.

PROGRAM DE PERFECTIONARE A METODISTILOR

300 RON
III.5.

EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE

500 RON
III.6.

Curs de specializare DEZVOLTATOR DE E-LEARNING 

400-600 RON

Top

IV. PROGRAME ÎN CURS DE ACREDITARE

DENUMIREA CURSULUI
IV.1.
Abordarea virtuală a metodelor moderne activ-participative în predarea limbii şi literaturii române – 60 ore (15 credite)
IV.2.

Educatie pentru  cultivarea  caracterului – 60 ore (15 credite)

IV.3.

Intel@Teach - Instruirea in societatea cunoasterii – 89 ore (25 credite)

Top

V. PROGRAME AVIZATE M.E.C.T.S.

DENUMIREA CURSULUI
V.1.
 
ABORDAREA VIRTUALĂ A METODELOR MODERNE ACTIV-PARTICIPATIVE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE
V.2
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE. DOCUMENTELE PROFESORULUI
V.3.
CALITATEA EDUCAŢIEI ŞI VIOLENŢA ŞCOLARĂ
V.4.
CALITATE ŞI CREATIVITATE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR
V.5.
COMUNITATEA CLASEI DE ELEVI
V.6.
COMUNITATEA ONLINE – MEDIU ACTIV DE ÎNVĂŢARE
V.7.
CONSILIERE ŞI ORIENTARE ŞCOLARĂ
V.8.
CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII
V.9.
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE EVALUARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
V.10.
DEZBATERE, ORATORIE ŞI RETORICĂ
V.11.
DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR SOCIO-EMOŢIONALE LA COPIII CU VÂRSTE DE LA 3 LA 7 ANI
V.12.
DIDACTICA FIZICII ŞI CHIMIEI
V.13.
DIDACTICA SPECIALITĂŢII – ELECTROTEHNICĂ/ ELECTROMECANICĂ/ ENERGETICĂ
V.14.
EDUCAREA CARACTERULUI - STANDARDELE MORALE ŞI CULTIVAREA CARACTERULUI
V.15.
EDUCAŢIA MORAL - RELIGIOASĂ ÎN GRĂDINIŢĂ
V.16.

EDUCAŢIE INCLUZIVĂ. INTERVENŢIE SPECIALIZATĂ CONFORM DIAGNOSTICULUI

V.17.
EDUCAŢIE PENTRU SĂNĂTATE
V.18.
EVALUARE ŞI EDUCAŢIE
V.19.
EVALUAREA ŞI REGLAREA ACTIVITĂŢII DIDACTICE
V.20.
EVALUATOR 2000+
V.21.
FORMAREA DE FACILITATORI PENTRU PREVENIREA ABANDONULUI ȘCOLAR
V.22.
IMPLEMENTAREA TIC IN ACTIVITATEA DIDACTICA
V.23.

INVATAREA INTERACTIVA ÎN PREDAREA LIMBILOR MODERNE (ENGLEZA, FRANCEZA, GERMANA)

V.24
MANAGEMENTUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE FORMALE ŞI NONFORMALE
V.25.
MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
V.26.
MANAGEMENT ORGANIZAȚIONAL
V.27.
MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII- PROIECTAREA DEZVOLTĂRII INSTITUŢIONALE
V.28.
MENTORAT ÎN EDUCAȚIE
V.29.
METODE ACTIVE DE ÎNVĂŢARE; ÎNVĂŢAREA PRIN COOPERARE
V.30.
METODE ALTERNATIVE DE EDUCAŢIE
V.31.
METODE INTERACTIVE ŞI DE GRUP
V.32.

METODICA PREDĂRII MATEMATICII ÎN GIMNAZIU ŞI LICEU. MATEMATICĂ APLICATĂ

V.33.
MODALITATI DE  FORMARE SI  DEZVOLTARE DE  VALORI  SI ATITUDINI PRIN  ŞTIINŢE
V.34.

MIJLOACE MODERNE ŞI CREATIVITATE ÎN EDUCAŢIA  RELIGIOASĂ

V.35.

NEGOCIEREA ŞI SOLUŢIONAREA CONFLICTELOR DIN ŞCOALĂ

V.36.

PERFECŢIONAREA ACTIVITĂŢII CADRELOR DIDACTICE PRIN  E-LEARNING

V.37.

PAȘI SPRE EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ÎN GRĂDINIȚĂ

V.38.

PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE PRIN MENTORAT

V.39.

RESPONSABIL FORMARE CONTINUĂ ŞI RFECŢIONARE ÎN UNITĂŢILE ŞCOLARE

V.40.

TEHNICI FOLOSITE ÎN EDUCAŢIA PLASTICĂ

V.41.

FORMAREA PROFILULUI DE COMPETENȚE AL CADRULUI DIDACTIC PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR(CLASA PREGĂTITOARE)

V.42.

INTEGRAREA METODELOR ACTIV - PARTICIPATIVE ÎN STUDIUL LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE LA CICLUL PRIMAR


Top